• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasje verwijderen

MCW

Detailing addict
14 jun 2018
71
60
Ik lees hier vooral mee en probeer zoveel mogelijk te leren, mijn usernaam zal dus niet zo bekend zijn.

Desondanks: Met de wekelijkse poetsbeurt kwam ik achter dit krasje. Het lijkt heel oppervlakkig, maar ik ik krijg het er met Swirl-X van Meguiars bijvoorbeeld niet uitgepoets.

De auto betreft een Audi E-tron, dus normaliter een harde lak wat ik heb begrepen.

Iemand een goede suggestie om dit weg te krijgen? Ik heb geen machines ter beschikking!
 

Bijlagen

  • 2572C2F1-6C63-479C-832F-E188A82F0E5B.jpeg
    2572C2F1-6C63-479C-832F-E188A82F0E5B.jpeg
    142,9 KB · Weergaven: 118
Laatst bewerkt:
Als je zelf geen machine tot je beschikking hebt, lang lang lang doorpoetsen.
Of iemand in de buurt zoeken die wel een machine heeft en je even wil helpen....
 
Doorpoetsen met bijvoorbeeld Swirl-x? Ga ik er dan geen sporen op na houden rondom die plek?
 
Nog een poging wagen.
Als het met een fikse (handmatige) polijstpoging niet weggaat, het restant lekker accepteren.
 
Volgens mij moet het mogelijk zijn om met een applicator en Swirl X ScratchX deze kras weg te krijgen.
Ik zou niet enkele horizontaal wrijven maar ook cirkelgewijs. En niet enkel op de kras, ook eromheen.
Laat het product z'n werk doen.

Edit: ander product gebruiken
 
  • Leuk
Reactions: MCW