• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasjes op bumper 207 SW

Minieken

Detailing rookie
10 aug 2010
333
0
Een collega had een paar vervelende krassen op zijn bumper, ik had beloofd ne keer m'n best te doen om die te verminderen.
Maar 100% weg was een beetje hoog gegrepen, heb met DAP 500 en monello mezzo en oranje pad gewerkt, terug naar Finale op Witte pad.
Resultaat is bevredigend, maar als beginner dierf ik niet 'groffer' gaan.
Graag een paar reacties.

Voor

DSC_3539.webp

DSC_3540.webp

DSC_3541.webp

DSC_3542.webp

Na ...

DSC_3543.webp

DSC_3546.webp

DSC_3547.webp

DSC_3548.webp

DSC_3551.webp

Bedankt voor het lezen en kijken, ik weet wel dat ik de trims aan die kant ook beter een 'beurt' zou hebben gegeven, ma ja.

Was toch plezant, collega was tevreden met het resultaat, toch beter dan langs de spuiter te moeten, voor je portomonnee.

Groetjes Mini.

Super! Vind dit een heel mooi resultaat! :-)^

Die collega van je mag in zijn handjes wrijven met een collega als jij! :jippie

Erg netjes gedaan hoor. Zo zie je maar dat je met een DAP 500 een geweldig resultaat kunt behalen :-)^

Zoo! Dat is wel een hele verbetering idd. Hier is volgens mij wel mee te leven. Beter iig dan het overspuiten van de bumper plus kunstof delen (prijskaartje rond de 500€) :jippie

Kris,
Heel goe gedaan:cool
Mirakels kan je niet verwachten maar ik vind dit toch al heel:-)^
En Dimi negerinnentet tevreden?:-"

Bedankt allemaal voor de reacties!
Jaja, Dimi was tevreden, zeker weten, hij vond ons DAP-maschien maar een raar ding en dacht niet dat dat zoveel zou kunnen verbeteren.

Resultaat is zeer netjes, denk dat je college je eeuwig dankbaar zal zijn !
Kleine vraag: waarom niet doorgaan naar finale op zwart, je stopt nu met een polishing pad ( wit ) ipv een een finishing pad ( zwart )

Met een witte pad en Finale kan je heel goed finishen......................zwart is eigenlijk te zacht (wel goed voor inwaxen)
Dan liever na de witte LC een groene LC