• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 911 – MY1999 – Rood - Dtld by Aficior

Wat een heerlijke reportage om te lezen! Alsof je je gedachten gewoon letterlijk hebt opgeschreven!

Erg goed resultaat behaald!:)^
Uni rood blijft idd een zwakke kleur en zal altijd wel blijven verkleuren, dus w.s. zal het niet de laatste keer zijn gewest dat je deze dame op de oprit hebt gehad... De eigenaar mag meer dan tevreden zijn!

Jammer dat "ze" w.s. weer door de wasstraat gaat, de eigenaar zou haar eigenlijk met het handje moeten verwennen...
(...oeps, dat ziet er anders uit dan ik bedoelde...) :-"





meuh
 
Bijzond mooi resultaat, nu is het weer een knalrode superstrakke 964 ! :)

Echt knap werk , kunnen velen een puntje aan zuigen, de eigenaar zal ook uiterst tevreden zijn, wel jammer van die prutser die eerder deze wagen "gedetailed" had ;)

En zo'n poetsbrug heb ik ook nodig, en die 4" pads, en een padwasher :p !

Btw : logo kost iets van 30 € bij Porsche, moet de eigenaar het zeker niet voor laten !

Diep respect !!
 
Prachtig verslag en zeer uitgebreid, binnenkort heb ik hier ook een porsche Carrera op de stoep staan alleen dan een cabrio. Ik heb dus met zeer veel aandacht het verslag gelezen om zodoende binnenkort zelf niet voor verassingen te komen staan.
Logo heb ik ook gevraagd of we dat konden verwijderen dus ben wel benieuwd naar je oplossing
 
@ WaxWizard : voor optimaal resultaat is het logo verwijderen een absolute must, zeker als de wagen nooit eerder (of niet vaak) gedetailed is ;)

Moielijkste van een 911 vind ik de welvingen : een 5.5 inch pad gaat niet zo lekker, die 4 inch'en zijn (zoals vermeld door de topic starter) een must !

Graga zien we foto's an je detailbeurt !

Ook hier binnenkort een 996 Carrera 4S aan de beurt, helaas zilvergrijs :(
 

Vergelijkbare onderwerpen