• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasjes velgen

mkur

Detailing rookie
11 mrt 2011
8
0
Hallo experts,

Ik ben nieuw op dir forum en heb in eerste instantie gezocht of het "probleem" wat ik heb op dit forum al eerder is besproken.
Gedeeltelijk wel maar met termen en materialen die mij, als leek niet zoveel zeggen.
Hieronder zal ik het probleem schetsen:

Ik heb onlangs een originele Volkswagen set LM velgen (Boavista) overgenomen van ca. 3 maanden oud voor een Polo 6R (2010).
Nu is het oppervlak van de 4 velgen voorzien van allerlei kleine krasjes, alsof deze een keer met een schuursponsje behandeld is.
Omdat de krasjes niet diep zijn (met de nagel niet te voelen), heb ik het idee dat deze grotendeels “eruit” gepoetst kunnen worden.

De grote vraag is hoe en met wat voor artikelen?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet,

Maarten

Hallo,

Bedankt voor jullie beide antwoorden!
Het begrip Cone is voor mij nieuw maar heb het opgezocht (bedankt LB) en dat is duidelijk.
Wat betreft het Monello polijstmiddel; volstaat Monello Raffini Inizio Compound?

Moet ik dit polijstmiddel dan op de velg brengen en (voorzichtig) met de Cone (aangesloten op boormachine) de velg behandelen?
Moet er dan vervolgens niet nog een beschermende laag opgebracht worden?

Gr. Maarten

LB,

Bedankt voor je link, ik ben echt onder de indruk!!
Welk Monello polijstmiddel kan ik het beste aanschaffen:
- Monello Raffini Inizio Compound
- Monello Raffini Mezzo Polish

Ik begrijp dat C-Quartz gebruikt om ze na het polijsten een beschermende laag te geven?

Gr. Maarten

Gr. Maarten

Hoi,

Carclean kan momenteel niet de Cone leveren.
Weet jij waar je deze elders kan aanschaffen?

Gr. Maarten

mkur zei:
Hoi,

Carclean.com kan momenteel niet de Cone leveren.
Weet jij waar je deze elders kan aanschaffen?

Gr. Maarten

heb ook wel belang bij een Cone.

als je weet waar je ze kunt halen wil je me dan even een pb sturen of iemand anders.

alvast bedankt.

grt Harold

Hallo,

Omdat de Cone momenteel niet leverbaar is wordt er nu een alternatief aangeboden [MOD]Commerciele link verwijderd[/MOD] volstaat deze ook?

Gr. Maarten

Maarten, de link is verwijderd omdat dit in strijd is met de forumreglementen:

6. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast. Let hierbij ook op de keuze van je nickname/alias.

7. (Commerciële) activiteiten van concurrerende bedrijven, poetsbedrijven of detailers zijn niet toegestaan.

Lees ook even de rest van de forumregels ;)