• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen achter deurklink

IHC966

Detailing trainee
22 nov 2011
37
37
Ford focus van mijn ouders heeft flinke krassen achter de deurklinken. Waarschijnlijk van een ring of nagels. Hoe kan ik dit het beste weg krijgen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Met een cone en een polijstmiddel zoals Monello of SSR serie van PB.

https://www.Carclean.com/product/Monello/Uni-Cone_Yellow_Cutting_Cone_10cm_88-540CONE_101539
 
Mocht je er met een cone op pad niet bij kunnen komen : Druppeltje inizio forza op je vingertop doen en dit inmasseren. Net zo lang blijven doen tot het heel soepeltjes gaat.
Dan afnemen en afbouwen met Mezzo, gevolgd door Finale.
 
Ik zat zelf te denken aan Scratch-x van Meguiars. Ik weet alleen niet of het camoufleerd, maar bij mijn auto werkt het zeer goed.
 
https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/California_Gold_Scratch_Remover_236ml_08408_100219

lees ff de gebruikerservaringen : het ligt meestal aan de gebruiker , je kan er dus wel of niet tevreden over zijn :-b

met een cone zal het idd wel goed werken en vooral sneller gaan!

maar als je een cone hebt zal ELK krasverwijderend produkt wel iets doen ......

kwestie wat je eraan wilt uitgeven is dan de conclusie :-b
 
ik heb al ergens gelezen dat je met het handje de krassen eerder maskeert dan wegkrijgt , ook al denk je dat ze weg zijn !

daarvoor is een cone dus goed en die "wrijft" tientallen/honderden keren meer over de plek dan jij met je hand..............