• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen op lederen stuurwiel

mpoppen

Detailing trainee
11 jan 2025
18
25
Apeldoorn
Hoi allemaal,

Ik heb per ongeluk mijn lederen stuurwiel gekrast…
Ik haalde mijn auto net van de lader, moest even steken en ging dus per ongeluk met mijn nagel langs het stuur. Nu zie ik lichte krassen in het leer. (zie foto)

Ik heb zelf Monello Matte Opaco en Dodo Juice Leather Sealant in huis.
Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen? Kan ik dit zelf bijwerken met die producten, of raden jullie iets anders aan? Het stuur is mat afgewerkt, dus ik wil glans zoveel mogelijk voorkomen.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!

Bijlagen

• IMG_6873.webp
    IMG_6873.webp
    96,3 KB · Weergaven: 38
Helaas ga je dit niet met de doorgaanse producten wegkrijgen als het een kras is. Hooguit met een vullend product als de stuurwiel set van colorlock

• Leuk
Reacties: mpoppen
Rustig an, zo diep lijkt het niet te zijn.

Ik redeneer bij een stuur altijd vanuit de gedachte dat het vuil wordt van je handen.
Ik gebruik daarom een licht vochtige badstoffen doek met een druppeltje handzeep.
Daarna een dressing die er wat in trekt, niet teveel en na een minuut of 10 ff afnemen.

Grote kans dat je het dan niet meer ziet.