• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

KRASSEN CITROEN C3

Krikke

Detailing guru
16 aug 2018
462
150
37
om een grumpy ppersoon nog grumpyer te maken
20190724_195335[1].jpg


deze morgend vrouwtje tjhuisgekomen van haar werk
auto op de oprit en niks aan het handje
s'avonds auto inpakken om op reis te gaan en dan kom je dit tegen :sob:
nu maar hopen dat ik het er nog uitkrijg
 
  • Boos
Reactions: PA27506
Lijkt wel of een kleuter met een steentje bezig is geweest. Balen zeg, altijd lekker zo op reis gaan :S

als je de krassen niet voelt met je nagel krijg je ze meestal wel weg dmv polijsten, ze zullen Sowieso minder zichtbaar worden.
 
Ik voel ze wel met menne nagel maar als ik er water over spuit verdwijnen ze wel. Dus ik denk dat ze er wel uit te krijgen zijn. Na het verlof ga ik er zeker werk van maken. Voor nu heb ik er maar een beetje wax over gesmeerd om het te verdoezelen en te beschermen maar je blijft het zien :worried:
 
Oei ben deze topic helemaal uit het oog verloren. Ik heb een deel weggekregen met de rotary maar ga voor de meeste toch wa schuurpapier moeten halen. Ik zal morgen een foto trekken hoe het er nu uitziet
 
Ben wel benieuwd :D

De krasjes zien er niet heel ernstig uit. Ik weet natuurlijk niet hoe de hardheid van de lak is, maar een rotary was nog niet genoeg? :O
 
20190919_191627[1].jpg


de krassen zijn er toch grotendeels uit en al een pak minder zichtbaar. nu een van dees ga ik de auto nog is flink onder handen nemen want wegens tijdsgebrek al een tijd niet meer gewassen en dan neem ik nog eens een poging om de krassen te verwijderen.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior en RoyR