• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen door de lak bij de bestuurders deurgreep

Dynamite

Detailing chief
8 mei 2012
228
88
Dordrecht
Hallo allemaal ,

Al een poosje vooral mee aan het lezen op het forum. Maar nu heb ik weer eens een vraag. Sinds deze week in het bezit van een Opel Astra K Sportstourer buisiness+ uit 2019.

Voor de aanschaf van de auto dacht ik de auto goed gecontroleerd te hebben. En ik dacht een vrij nette auto gekocht te hebben. In het algemeen is de auto ook best wel netjes maar na hem nu goed gewassen te hebben zijn er krassen tevoorschijn gekomen. Een aantal krassen vlak onder de deurgreep en voelbaar met de nagel. Weet ook niet hoe ze dit hebben weten te camoufleren ?!

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit weer als leek een beetje netjes krijgen ? Ik hoop op een berichtje van iemand .... Alvast bedankt ;)

Groet Rob
 
Ik snap dat er over dit onderwerp zat beschreven staat op het forum. Maar ik weet gewoon niet hoe te starten omdat de krassen op een gebogen deel zitten bovenaan bij de deurgreep. Iemand die me op weg kan helpen en wil helpen ?
 
Klein stukje met de hand proberen te polijsten?

Ik gebruik een cone op mijn Pxe :
1721738736374.jpeg
 
Hoi @Altos bedankt voor je reactie top.
Ik heb hem vanmorgen weg gebracht voor een grote beurt. Dus kan nu niet acuut foto's aanleveren. Maar kan een deze dagen wel wat foto's maken hoor.

@Ric325i Jij ook bedankt voor je reactie ! Met de hand al wat geprobeerd inderdaad maar niets. Zoals ik al zei het zit echt door de lak. De krassen voel je echt goed zitten met je nagel ...
 
Bedoel je dan achter de deurgreep, in de buiging? Of echt eronder als op de vlakke deurplaat zelf?

Mocht je bedoelen achter de deurklink dan komt dit waarschijnlijk door scherpe nagels, ringen e.d.
Als ze echt zo diep zijn dat je ze voelt met je nagels is de kans quasi onbestaande dat je dit onzichtbaar krijgt middels polijsten, dan zal bijtippen of spuiten de enige oplossing zijn om tot een 100% resultaat te bekomen.