• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen en swirls verwijderen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,:'(
Straf verhaal... maar ik zie dat je niet ver weg woont... ik kom uit Berchem. Als je wil kan ik met een DAP wel eens langskomen, of jij langs hier.
We kunnen is op een panneel testen en kijken naar het resultaat . Ik heb heel de Monello reeks en de Poorboys. Ook alle pads.
Stuur maar een PM als je zin hebt. ;-)

Gezien het stappenplan wat je wilt gaan doen, zou ik je toch willen adviseren om je te laten helpen door een forumlid. Je probeert nu met fijne polijstmiddelen (778 is een finish polish = om te eindigen), de 3M volgens mij ook en de Commandant 5 ook. Daar ga je het echt niet mee redden, zeker niet met de hand :no

derockere zei:
Wat is er dan verkeerd aan?

derockere zei:
Idem als bij de anderen?

Dibbuz zei:
Met de hand wordt het een lastig verhaal om het er geheel uit te krijgen, de glans is altijd wel terug te halen.
Je bedoelt Commandant, dat zou ik ernstig afraden, het product is grof, breekt niet af.

Er zijn betere middelen verkrijgbaar.

Monello Mezzo:
Klikkerdeklik

I.c.m. deze pad:
Klikkerdeklikklak

Met stevige druk inwerken, afnemen met een goede Microvezel doek.

Herhalen indien nodig (2-3 keer aanbrengen, inwerken en afnemen).

Daarna een goede wax aanbrengen zoals Mother's Synwax.

Aanbrengen met deze Hand pad en afnemen met een zelfde (niet dézelfde) doek als de Mezzo).

derockere zei:
Ik ga het toch eerst handmatig proberen met:
-eerst met Chemical Guys n°778 - Paint Correction 1
-daarna 3M Perfect-it III Polijstpasta fijn en dan Commandant 5 Car-polish.
Wie heeft je dit aangeraden of gok je nu maar wat producten bij elkaar.
Ik heb zelden zo'n maffe combinatie van producten gezien.

Drie verschillende polijstmiddelen van drie verschillende merken? Wat dacht je: als ik op 3 paarden wed dan heb ik een grotere kans op succes?

Zoals ik al in mijn post zei: met Monello Mezzo heb je 1 product en ben je veel sneller klaar.
Iedereen biedt hulp aan maar je slaat alles af, familieomstandigheden duren ook geen weken, je had ook kunnen zeggen dat je van het aanbod graag gebruik maakt maar dat je het wel over een week/paar weken is.

Een machinale behandeling is vele malen beter dan met de hand dus ik snap je keuze echt totaal niet, je hebt wel tijd om het met de hand te doen maar niet om bij iemand langs te gaan met een machine? Ik vind het allemaal maar een vreemd verhaal worden.

Ik zou echt willen weten hoe je tot die combinatie gekomen bent of wie jou dat aangeraden heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.