• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

krassen op koplamp

Richard9722

Detailing addict
1 mei 2011
8
60
Hallo allemaal,

Na een bezoekje aan de dealer ontdekte ik een aantal krassen op de linkerkoplamp van mijn peugeot 508.

Helaas kan ik natuurlijk niet aantonen dat het in de garage is gebeurd. Daarom op zoek naar een oplossing om de krassen te verwijderen/minder zichtbaar te maken.

Weet iemand of:

1. de krassen weg te polijsten zijn (ik koop dan een dap 900);
2. welke middelen ik dan nodig heb;
3. of de aanwezige anti UV-coating intact blijft;
4. als de coating verdwijnt deze opnieuw kan worden aangebracht?

alvast dank voor het meedenken.

Krasjes lijken niet heel erg diep dus volgens mij is er nog wel wat aan te doen.

Kan (wil) je aangeven uit welk deel van NL je komt ? Wellicht dat iemand met een DAP even een poging wil wagen voor je ?

De lampunits van mijn 508 zijn ook van kunstof.

@ Juffer1. Ik heb mijn woonplaats toegevoegd aan mijn profiel.

@ Frogs. Apeldoorn is eerst nog even te ver. Dank voor het aanbod!

Ik stel me zo voor dat het polijsten van de lampen de UV-beschermlaag nogal aantast. Kan die laag nog weer worden hersteld na het polijsten?

Wil zelf wel een DAP 900 aanschaffen. Dan moet ik nog wel weten of ik nog speciale producten nodig heb?

@ Mark1986. Wetsanding is mij toch wel een stap te ver.

Na polijsten behandelen met Wolfgang Plastic Surface Sealant, en om de 2 a 3 maanden herhalen. Klein flesje is genoeg:-b