• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen op zijkant van auto. 90% opgelost, hoe verder?

Robert_16

Detailing addict
8 mrt 2010
309
70
46
Omgeving Rotterdam
Mede detailers,

De schrik van elke autobezitter!! Twee flinke strepen over de zijkant van de auto.. En natuurlijk geen briefje of iets dergelijks.

Het was gelukkig een schaafplek zonder deuk, maar de stukjes plastic zaten in de lak. Heb de volgende handelingen toegepast:

Spray & wipe voor het losse vuil
Meg`s klei voor de lichte plekken
SSR2 op wit (weet dat de lak best stevig is)
SSR1 op licht groen
Handmatig black hole
EX-P op zwart
Handmatig Natty`s

Iemand op- of aanmerkingen op de handelswijze? Na het polijsten zaten er nog hele kleine stukjes plastic op de lak. Deze kon ik met m`n nagel en spray & wipe heel voorzichtig verwijderen. De lakschade is zeer beperkt gebleven tot de randen van m`n deuren, maar nauwelijks zichtbaar.

Als ik toch ooit een dader in m`n handen krijg... :klap

Groeten,

Robert

VOOR
4745178987_c913085163_b.webp

NA
4745181247_be625d967c_b.webp

sign0173.webp
Helemaal weer strak! Toppie. Leuk dat mensen nooit hun verantwoordelijkheden nemen als ze andermans eigendommen vernielen.

Edit: misshien toch Monello proberen. Corrigeerd net even wat beter, heb ik gemerkt uit eigen ervaring. (PB en Monello gebruiker)

Vergelijkbare onderwerpen