Mede detailers,
De schrik van elke autobezitter!! Twee flinke strepen over de zijkant van de auto.. En natuurlijk geen briefje of iets dergelijks.
Het was gelukkig een schaafplek zonder deuk, maar de stukjes plastic zaten in de lak. Heb de volgende handelingen toegepast:
Spray & wipe voor het losse vuil
Meg`s klei voor de lichte plekken
SSR2 op wit (weet dat de lak best stevig is)
SSR1 op licht groen
Handmatig black hole
EX-P op zwart
Handmatig Natty`s
Iemand op- of aanmerkingen op de handelswijze? Na het polijsten zaten er nog hele kleine stukjes plastic op de lak. Deze kon ik met m`n nagel en spray & wipe heel voorzichtig verwijderen. De lakschade is zeer beperkt gebleven tot de randen van m`n deuren, maar nauwelijks zichtbaar.
Als ik toch ooit een dader in m`n handen krijg... :klap
Groeten,
Robert
VOOR
NA
De schrik van elke autobezitter!! Twee flinke strepen over de zijkant van de auto.. En natuurlijk geen briefje of iets dergelijks.
Het was gelukkig een schaafplek zonder deuk, maar de stukjes plastic zaten in de lak. Heb de volgende handelingen toegepast:
Spray & wipe voor het losse vuil
Meg`s klei voor de lichte plekken
SSR2 op wit (weet dat de lak best stevig is)
SSR1 op licht groen
Handmatig black hole
EX-P op zwart
Handmatig Natty`s
Iemand op- of aanmerkingen op de handelswijze? Na het polijsten zaten er nog hele kleine stukjes plastic op de lak. Deze kon ik met m`n nagel en spray & wipe heel voorzichtig verwijderen. De lakschade is zeer beperkt gebleven tot de randen van m`n deuren, maar nauwelijks zichtbaar.
Als ik toch ooit een dader in m`n handen krijg... :klap
Groeten,
Robert
VOOR
NA