• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen van ongeluk verwijderen

Neelis

Detailing guru
24 okt 2010
363
150
Vorige week heb ik een klein ongelukje gehad, waardoor er wat krassen op m'n achterdeur zitten. M'n nagel blijft er niet in hangen en met Super Swirl Remover 2.5 met een Monello orange pad (CF 4) met een DAP500 krijg ik de krassen net niet helemaal weg. En ik wil ze natuurlijk helemaal weg hebben.

Nou wil ik vragen om jullie advies. Heb ik een ander polijstmiddel nodig, een andere pad of allebei?

ik vermoed enkel een zwaarder poliermiddel....hangt ook van de hardheid van de lak af.

voorbeeld : Poorboys SSR2,5 of 3 of Monello Mezzo of inizio of Meguiars Ultimate compound....

Wat bedoel je met 1 of 2 passen?

Ben meerdere keren heen en weer gegaan over de achterdeur, maar de krassen zijn nog lang niet weg.

Het gaat om een Alfa Romeo 155.

Met meerdere passen bedoelen we:
Je gaat met de machine over een vlak en poetst het residu weg.
Je gaat met de machine een tweede keer over het vlak en poetst het residu terug weg en kijkt of het verbeterd.
In dit geval heb je "twee" passen gedaan.:ja