het is de shine master 21 geworden en ga de dap 500 er bij houden voor de panelen waar meer rondingen in zijn en kan op de dap een kleinere steunplaat monteren voor 75 mm pads
Dat dacht ik ook altijd, maar nadat ik vandaag aan een Mercedes begon miste ik toch wel wat correctiekracht. Als je met een wollen pad en Monello Veloce al 4 hits moet doen om een heel licht krasje een beetje weg krijgen . Het kán wel, maar je moet veel geduld hebben.
Je zegt het zelf ook al, een 21 is handig als je er een mini naast hebt. Maar zo had ik het niet geschreven, het ging om 1 machine hebben.
en dan ook de verrassende situaties van bijv. Skoda's
Idd, is de zelfde lak en onderdelen, alleen aandere vorm.Skoda is toch ook gewoon VAG?
Of een Dap variant van de S15.Semi off topic vraagje:
Komt er misschien een DAP variant van de ShineMaster S75 Mini Polisher?
Skoda is toch ook gewoon VAG?
Ik denk dat het te specifiek is. Dus dat we de afzet niet halen. Dus op korte termijn zit dat er nog niet in.Semi off topic vraagje:
Komt er misschien een DAP variant van de ShineMaster S75 Mini Polisher?
Of een Dap variant van de S15.
Die is er. De dap900plus
het is de shine master 21 geworden en ga de dap 500 er bij houden voor de panelen waar meer rondingen in zijn en kan op de dap een kleinere steunplaat monteren voor 75 mm pads