• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krijg de echte glans niet op mijn ride

Patrick zei:
Zou SSR1 niet beter zijn Dennis? Of pro polish?
Ik was even vergeten dat het om een Alfa gaat. Dan moet SSR1 of Pro Polish icm met een groene light polishing genoeg zijn.
 
Brutta156 zei:
Kijk dat is nu vaak het probleem met poetsen, als je zo een vraag hebt gesteld krijg je zoveel verschillende ideen en vaak zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie:|

Het is waarschijnlijk interessant om eens te vermelde welke produkten je hebt. Op deze manier kunnen andere leden je raad geven met bijv werk volgorde of welke produkten nog interessant zijn.

't is maar een idee
 
Hallo Brutta156, heb je mischien ook foto's van jou auto, en ook van je lak speciefiek??

Als ik jou verhaal zo hoor, heb je een aantal dingen gehaast gedaan.
Neem er eens fatsoenlijk tijd voor, en sla geen dingen over.
Nabewerking is erg belangerijk, zeker gezien je een zwarte lak hebt.

Hopelijk heb je wat foto's voor ons, er is hier ontzettend veel kennis in huis.

Groetjes ..... :)^
 
ik denk dat je het ook eens met een andere wax moet proberen. de m26 geeft meer een vollere donkere look, wil je echt een spiegel glans zou ik hem eens af toppen met de M16. de M16 geeft meer dat spiegel effect8d terwijl de M26 meer een vollere donkere look geeft ala de goldglass uit de consumenten lijn:cool: .

succes;)
 
heb zelf op diverse fiats en alfa's een heel strak resultaat behaald met light green en ssr1! Witte pad met ssr1 vond ik nog net iets te grof voor de nabewerking bij deze auto's.
 
Ja misschien hebben jullie wel gelijk, zal morgen ff een lijstje posten wat ik allemaal in huis heb.
en gehaast ja zou kunnen, de laatste keren heb ik mij maar beperkt tot een stukje van de auto bv 1 m² om te voor komen dat ik weer een hele dag naar de kl@#$ten heb:sob: . daar krijg je gauw genoeg van zal ik je vertellen. Dat is ook de reden dat ik op dit forum ben gekomen, ik zal foto's van boyd en dacht shit dat wil ik ook leren.:)^

Zal ook ff een paar foto's zoeken of maken:-b
 
@ Tim zag je op het alfaforum, Top probeer het alfa156forum ook eens zitten heel wat poetsgekken:grinning:
kwijl.gif
 
Voor een Alfa is een excenter zoals de DAP500 echt noodzakelijk, rotary is veels te sterk voor de zachte Alfa lak.
 
Brutta156 zei:
... En dat na 4 uren werk

Is dat niet een beetje weinig voor een full detail? Tenminste, dat maak ik op uit je verhaal.

Ik ben 4 uur bezig met een scooter geweest, alleen al met het machinaal polijsten ... :-"

Enne, 90% van het verkrijgen van de glans zit em in de voorbereiding. ;)
 
Op zwart is er zeker een goede glans te behalen... en ik denk dat mijn auto meer glanst op deze foto's dan de gemiddelde auto in de showroom... dus check dit forum topic maar eens. https://forum.Carclean.com/threads/forumregels-lees-dit-topic-eerst-even-aandachtig-door.1/056

Let wel op .. dat dit een andere hardheid van lak is dan jouw alfa lak!
 
Hey allen vandaag een stukje met black hole gedaan als stap tussen m86 en m26.

volgens mij begint het er aardig op te lijken. FF pic's

SDC10076.jpg


SDC10077.jpg


:grinning:
 
Ja zeker maar sorrie voor de spatjes begon toen net te spetteren, leuk he dat camera touwtje:grinning:

Bij deze ook vast bedankt voor de support, ga nog veel meer posten:p