• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krijg swirls op Volkswagen Polo niet weg, wat nu?

Heb zo'n zelfde Polo, i.i.g. de kleur en bouwjaar.

Ik heb laatst deels de auto (dak en motor-klep) gedaan met de DAP en SSR2.5 i.c.m. een Oranje LC Pad, daarna SSR1 i.c.m. een Witte LC Pad, toen White Diamond erop, en afgeroomd met een laagje Natty's Blue.
Wel eerst ge-kleid met MG-klei en QD.

Resultaat was verbluffend!! Spekspiegelglad, glimmen als 'n hondepik in de maneschijn :eek:) en geen swirls meer te bekennen.

Zie trouwens wel allemaal zwarte spikkels op je lak (op de foto's). Wa's dat?

Succes ermee!

Groeten, Marco
 
Een waaiende boom en pas een dag later foto's schieten ;)

Ik ga jou stappenplan wel is volgen op een testpot alleen dan met coll 476s.
 
tinus zei:
Tip van Tinus: 'lichtere combi's op VAG dan je vermoed, meer passes en veel vaker opnieuw'

Jahaaa .... Ik bezit een Polo uit 1992. Betonharde lak inderdaad. Het maximum aan product wat ik gebruikte was SSR 2.5.

Als pads gebruikte ik uitsluitend wit en groen .............
SSR2 en SSR1 en vaker en vaker en vaker ................. Toen ging het goed. Regelmatig wat druk uitoefenen op de DAP wil ook wel goed werken.

Succes.
 
Nee helaas niet, het weer zat niet mee en kon de swirls niet goed zien zonder zon. Ik heb dus gelijk maar even een brinkmann besteld ;) Wel even wat krasjes weggewerkt met Ultimate Compound, werkt top!