• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krijg wagen niet super glad,wat doe ik verkeerd?

Met een DA kan het vrijwel niet fout gaan.. ook ik ben na wat vage youtube filmpjes kijken gewoon begonnen.
Niks testspot (wist ik veel), gewoon polijstmiddel op de pad en een motorkap gedaan. en.. glans! :)
Verbeteren kan altijd, dat blijft ook eindeloos doorgaan. Daarvoor moet je eerst beginnen, aanvoelen en vragen krijgen.

Bekijk het Carclean filmpje met Yentl en polijsten eens.. zeker weten dat je het daarna ook wel aandurft.
Het op die manier jezelf aanleren gaat sneller en beter dan na welke workshop dan ook..

Een 7-8 uit 10 kan je makkelijk zelf
Een 9 uit een 10 als je gevorderd bent
Een 10 uit een 10 lukt alleen Tim zelf.. :laughing:
 
  • Leuk
Reactions: Morpheus02007
Met een DA kan het vrijwel niet fout gaan.. ook ik ben na wat vage youtube filmpjes kijken gewoon begonnen.
Niks testspot (wist ik veel), gewoon polijstmiddel op de pad en een motorkap gedaan. en.. glans! :)
Verbeteren kan altijd, dat blijft ook eindeloos doorgaan. Daarvoor moet je eerst beginnen, aanvoelen en vragen krijgen.

Bekijk het Carclean filmpje met Yentl en polijsten eens.. zeker weten dat je het daarna ook wel aandurft.
Het op die manier jezelf aanleren gaat sneller en beter dan na welke workshop dan ook..

Een 7-8 uit 10 kan je makkelijk zelf
Een 9 uit een 10 als je gevorderd bent
Een 10 uit een 10 lukt alleen Tim zelf.. :laughing:
Ik heb al heel veel filmpjes bekeken,pads in overvloed.Maar ga eerst starten met mijn kleintje (fiat 500)
Dat had ik in gedachte
1) goed wassen
2) Kleien
3) En dan aan de slag met mijn polijstmachines
Hou jullie zeker op de hoogte hoe het gegaan is.
En als dat goed gegaan is neem ik de grote broer onder handen
 
Nee dat hoeft ook weer niet :blush: ,enig idee wanneer er weer een workshop komt over machinaal polijsten
Zoek in de webshop op 'workshop' of 'clinic'.
Momenteel staan er voor de komende tijd geen clinics ingepland.
Zou kunnen komen door drukke werkzaamheden rond de migratie van de webshop of andere zaken. Gewoon af en toe eens checken.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
@boup Zoals @Soepergrover al aangeeft, op dit moment blijkbaar niets gepland, en vaak zijn er dan in een paar weken meerdere workshops kort achter elkaar, en eigenlijk bijna altijd op een zaterdag.

Je zou een bericht naar CC kunnen sturen wanneer er een workshop komt voor machinaal polijsten, als ze meer van dergelijke berichten krijgen, weten ze dat er weer behoefte aan is.