• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kun je NXT Tech Wax Paste 2.0 ook op een scooter gebruiken ?

wesley

Detailing rookie
27 dec 2008
52
7
Ik rijdt behalve auto ook scooter en mijn vraag is of je nxt tech wax ook op de kunstof kappen van je scooter kan gebruiken ?

Iemand ervaring met nxt wax op kunstof?

Heb de zoon zijne peugeot fox er toch al mee gedaan zonder problemen. Ik zpreek uiteraard over de geverfde kappen he, voor de pure ongeschilderde kunststof gebruik ik de trimdetailer.

uhh ja, ik zal me inderdaad even voorstellen wel zo netje !:schaam

mijn naam is wesley
auto is een rode Hyundai getz 1.4 joy 2 (2008) en is een klein beetje sportiever gemaakt
scooter is een Sym Fiddle 2 rood en is een beetje opgevoerd.

Dus bij deze hallo allemaal op dit forum en alvast bedankt voor de snelle re(spons)

wesley zei:
uhh ja, ik zal me inderdaad even voorstellen wel zo netje !:schaam

mijn naam is wesley
auto is een rode Hyundai getz 1.4 joy 2 (2008) en is een klein beetje sportiever gemaakt
scooter is een Sym Fiddle 2 rood en is een beetje opgevoerd.

Dus bij deze hallo allemaal op dit forum en alvast bedankt voor de snelle re(spons)

Je kunt je in dit topic voorstellen, en we zijn gek op foto´s!:ja

en wat moge fillers precies zijn ? ja vullers dat begrijp ik wel maar, kun je mij mischien ook een voorbeeld van een filler geven?

Als je nog niets van detailen weet dan is het lastig uitleggen. Simpelste uitleg is dat fillers ingredienten zijn in glazes en waxes die kleine krasjes opvullen en daardoor minder zichtbaar maken. Als termen zoals polish, glaze e.d. je niets zeggen, dan heb je nog een hoop leeswerk te doen hier! :lol Neem je tijd en zoek en lees even het een en ander hier op het forum en het wordt je vanzelf duidelijker

Het is inderdaad moeilijk wijs te worden uit de vele produkten

Maar iedereen alvast bedankt en ik ga inderdaad eerst nog maar eens wat dingen lezen op het forum.:) :jippie :lol

scooter kappen zijn volgens mij hetzelfde als de bumpers van auto, allebei "plastic"
dus kan geen punt zijn volgens mij

Ja daar heb je wel een punt maar, mischien dat het verschil in lak nog iets van doen kan hebben?