Niet gelukt dit weg te krijgen. Verhouding APC 1/12. Vanuit spraykop licht op mf doekje aangebracht en heel voorzichtige bewegingen gemaakt.Ook dit soort ‘slakkensporen’ kunnen me gigantisch storen. Ik ga een poging doen met de bovenstaande informatie en even een bestelling doen. Ik laat in ieder geval het resultaat zien van deze streep. Ik vermoed viezigheid... ik kreeg het met Autoglym niet goed weg .. maar dat is naar mijn idee ook meer een voeder/cleaner in 1. Niet de 2 stappen gebruikt ( APC/Voeding )
Zet het resultaat en gebruikte producten ( nog niet uit welke voeder ) over aantal dagen hier in...
Kan de luchtvochtigheid buiten nog te maken hebben met de hechting van een dressing op het oppervlak?nu is het oppervlak schoon wie weet kun je het nog enigzins maskeren, Scholl Purple is mat qua uitstraling maar ik denk dat Gyeon Preserve meer kan verhullen.
Dat is inderdaad nog een optie, ik had eigenlijk een beetje gehoopt dat ik wist wat er nou op zat. Is het echt licht vuil dan zou ik zoiets wel aandurven, aangezien ik het nu echt niet weet ben ik beetje huiverig voor deze manier. Is dit zwart niet de ‘grond’kleur van dit paneel? Of is dit grijs gespoten kunststof ( en is de streep gewoon de toplaag die er af is )Probeer eens heel licht(!!) met een melamine / wonder sponsje...
Daarmee heb ik ook al vaak krassen uit interieur panelen gekregen.
JW206,Vind deze er fijn. Blijft mooi mat en voed en maakt het antistatisch.