• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kv1980

kv1980

Detailing addict
7 feb 2014
74
60
Dag iedereen, Langs deze weg wil ik me graag even voorstellen. Mijn naam is Karel,ik ben 33 jaar en woonachtig te Schellebelle,België. Ik beschouw het onderhouden van mijn wagen als 1 van mijn hobby's. Ik heb sinds september vorig jaar een nieuwe wagen gekocht en hou deze graag in topvorm. Als tweede wagen heb ik een Fiat Doblo Cargo,die nu 6 jaar is en nood heeft aan een detailbeurt die ik gepland heb binnen 2 weken. Dit zal ook de eerste keer zijn dat ik een volledige wagen doe met de DAP900. Het grootste deel van mijn producten koop ik online bij Carclean.com waar ik door de snelle en correcte service zeer tevreden over ben. Als afsluiter post ik nog een foto van mijn wagen na een wekelijkse wasbeurt. Tot binnekort op het forum!
upa9ysut.webp
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk