• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Laagje Natty's blue over Collinite 476

Tom98Tuinstra

Detailing addict
19 jun 2016
73
53
26
Suwâld
Beste mensen,

Vorige week heb ik mijn hele auto behandelt incl 2 laagjes collinite 476 paar keer geregend in tussen tijd en wauw wat een beading :heart_eyes:
Nu is mijn vraag kan ik een laagje natty's blue over de laagjes collinite doen want ik kan nergens vinden dat er cleaners in natta's zitten ja of nee...
Ik vind natty's wat een mooiere look hebben dan de 476, als nattys op 476 kan heb je en de duurzaamheid vd collinite en de looks vd natty's

Alvast bedankt!

:cool:
 
Ik vraag mij altijd af of je dan wel écht de looks hebt. 476s is mijn vaste wax voor lichte kleur auto's en voor de wintermaanden, maar zou een wax over 2 lagen 476s nog wel iets doen aan de looks? Wax doet sowieso niet heel veel voor je looks.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Ik vraag mij altijd af of je dan wel écht de looks hebt. 476s is mijn vaste wax voor lichte kleur auto's en voor de wintermaanden, maar zou een wax over 2 lagen 476s nog wel iets doen aan de looks? Wax doet sowieso niet heel veel voor je looks.


Greetz


Vind het gewoon stiekem leuk om wax te smeren :p
Na deze 2 waxen maar eens overstappen op iets leuks van Dodo (blue velvet (PRO) of purple haze(PRO) of iets leuks van Waxaddict ;)
Somebody nog tips voor goede keuze?


Thanks :cool:
 
@Tom98Tuinstra
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de Natty's iets toevoegt over de Collinite heen.
Zelf ben ik zowel met Blue Valvet als met Purple Haze erg tevreden.Vind de BV wel makkelijker te verwerken.
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra