• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Laat ik me even voorstellen dan

Het zonnetje schijnt op het moment heerlijk hier in Maastricht Danielle dus waarschijnlijk pik jij in Landgraaf best een straaltje mee. Met 8 graden is het ook niet echt koud te noemen dus ik zou zeggen; Poetsen maar! :D

Ik wou dat ik een auto had om lekker te poetsen.. :(
 
Dat is lang geleden. De foto's van de kinderen. Inmiddels zijn we 10 jaar verder. En wat is er allemaal gebeurd....
De laatste 4 jaar heb ik wegens privé omstandigheden weinig aan autodetailing gedaan. Inmiddels heb ik alweer bijna 4 jaar een andere auto die ik nog steeds niet uitgebreid gedetailed heb. Na de winter besteed ik deze klus uit en daarna ga ik het detailen weer bijhouden.
Er zullen wel veel nieuwe producten zijn waar ik weinig vanaf weet. Dus het is hoog tijd om eens rond te snuffelen op carclean.
 
  • Leuk
Reactions: Timm en RoyR
Welkom terug @Danielle

Leuk om te zien, een vrouwelijke auto liefhebber. Zie je niet vaak!

Nu nog steeds wonend in Landgraaf en niet meer in de mooiste stad, Zwolle?
 
Ik woon nog steeds in Landgraaf, maar nu als alleenstaande moeder, onlangs gescheiden. En ja, ik ben er heel blij mee.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Welkom terug Danielle, vorig jaar was er in Limburg een groepje(met o.a. The Joy Of Detailing) dat een dag gezamenlijk hun auto's ging detailen, als ze dat dit jaar weer gaan doen, is het misschien interessant voor je. Zelfs al heb je niet de tijd/mogelijkheid om een dag voor je auto uit te trekken, dan is het misschien wel leuk/nuttig om bij zo'n groep te gaan kijken en wat dingen te leren (en zelfs de meest ervaren detailer kan nog dingen van anderen leren).
 
Welkom back Danielle! Hoop dat alles goed gaat en er is inderdaad weer erg veel bij te leren o_O