• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lak defect oplossen

Fraxter

Detailing addict
11 mei 2011
278
65
35
Hallo iedereen,

Er is mij gevraagd om een 10 jaar oude Peugeot Partner te poetsen. Volgens de eigenaresse zaten er wel een aantal rare plekken op waar ze graag iets aan gedaan zou hebben. Ik ben vandaag even langs gereden om de auto te bekijken en trof daarbij het volgende aan:

6198831.webp

6198833.webp

Het lijkt erop alsof de blanke laklaag loslaat. Wat kan ik doen om dit weer zo strak mogelijk te krijgen, zodat het vrijwel onzichtbaar wordt?

Alvast bedankt.

Heeft iemand een voorbeeld van het resultaat van voor en na het polijsten en waxen van zo'n clearcoat failure?

Fraxter zei:
Heeft iemand een voorbeeld van het resultaat van voor en na het polijsten en waxen van zo'n clearcoat failure?
Daar ga je bijna geen verschil mee behalen , verwaarloosbaar.
Wat ze hierboven ermee zeggen is dat nog het enige wat je kunt met zon plek, glimmend maken en beschermen voor zover mogelijk.

Als je ook aan de rand de al reeds losgelaten blanke lak probeert af te breken zal de plek steeds groter worden.