• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lak defecten op dak, weg te polijsten of niet?

Flerflep

Detailing rookie
21 dec 2011
74
0
Heey ik heb een vraagje,

zoals de titel al luid heb ik diverse lak defecten. Op het dak heb ik zo'n 4 á 5 van dit soort plekjes, de lak is hier gescheurd als het ware.
Ik vraag me dus af of hier wat aan te doen is met polijsten of dat ik hem zou moeten laten spuiten, ook is 1 van de plekjes al (deels) opgevuld met een lakstift. Erg fraai dus.

Maar goed genoeg gelult volgens mij een foto zegt meer als 1000 woorden..:-"

20120303114815.webp

Ik hoor jullie tips graag!

dit lijkt op een ooit ingevreten vogelpoep...als de lak gebarsten is, vrees ik dat er nog weinig aan te doen is buiten herspuiten :(

Ja daar was ik al bang voor, heb hier nog 2 foto's wel wat minder duidelijk. Ik heb echt ontzettende trilhanden excuus hiervoor ,^^

Foto 1
20120303114834.webp

En foto 2
20120303114749.webp

Je kan proberen om het zelf in veel stappen ( laag voor laag voor laag etc ) op zien te vullen om het wat minder op te laten vallen.( veel tijd en geduld )
Wil je het echt strak hebben dan zit er idd weinig anders op dan langs een hersteller te gaan ben ik bang