• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lake Country Pads / Meg. stap 1 & 2

Ron207

Detailing rookie
2 jun 2008
92
0
Omdat ik even niet begrijp welke functies de verschillende Lake Country pads hebben icm step 1 en 2 van Meguiars drop ik hier de vraag maar even.

In het verleden heb ik het stappenplan van Meg. al eens gebruikt met de normale gele foam pads van dit merk maar als ik er goed over na denk dan kan dit nooit DE manier zijn......

Toch :weetniet
 
Die pads zijn wel voor op machine neen aan dat je dat weet?
Zou zeggen wit voor stap 1 en rood voor stap 2.
 
Die zijn er niet zo veel verschillende kleuren. Alleen rood en oranje en wit dus gewoon mijn advies aan houden;)
 
Ik heb toen als advies gekregen witte pad voor zowel step 1 als 2 van Meg's, rode (of bijgevoegde blauwe) pad voor de wax (NXT 2.0), oranje pad voor ScratchX.
 
Ik gebruik voor de paintcleaner en polish gewoon Meg's Even Coat pads. Zowieso de polish hoef je niet met een polishing pad aan te brengen aangezien hier geen schurende deeltjes in zitten.
 
Voor ScratchX kun je een witte pad gebruiken, mocht dit geen resultaat hebben dan een oranje!