• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lakstift probleem

Peter-WRX zei:
Inderdaad. Toen ik mijn auto kocht, was er ook een plekje bijgewerkt met een lakstift, door de vorige eigenaar. Ik heb dit verwijderd, toen ik al 1,5 jaar met de auto reed, omdat ik toen een Langka setje had gekocht.
Gewoon met nagellak remover en de bijgestipte lak verdween als sneeuw voor de zon !

mvg,
Peter

Bedankt peter.

Heb het helemaal weggekregen met nagellakremover. Helemaal niks meer van te zien:D ben egt super blij, nu nog een keer poetsen en me auto is weer top. Heel erg bedankt. Foto's volgen nog wel
 
Maak a.u.b. ook even foto's van hoe het eruit ziet NA het verwijderen van de lak met nagellak-remover.
Dat je daarna gaat polijsten is zeker leuk om te zien, maar ben vooral benieuwd naar het nagellak-remover gebeuren....

Blij voor je dat het zo goed lijkt te verlopen:party:
 
heren een "pas op" is hier op zijn plaats.

9 van de 10 moderne nagellak removers, zijn zonder aceton, omdat de vele geplaatste acryl nagels bij de dames hiermee oplossen.
hetzelfde doet je lak bij gebruik van remover met aceton !!!
en dan niet alleen de lak erop, maar ook eronder :(

gebruik remover zonder aceton als je zoiets onderneemt.
das meer veredelde wasbenzine zeg maar, niet zo agressief op je lak !

be careful.
 
heb ik dus nog geluk gehad. Ik had de nagellakremover van de trekpleister gebruikt(eigen merk)

Voor
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Na. Lichte plek te zien. Nog effe poetsen
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Na
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
gerard_nl zei:
heren een "pas op" is hier op zijn plaats.

9 van de 10 moderne nagellak removers, zijn zonder aceton, omdat de vele geplaatste acryl nagels bij de dames hiermee oplossen.
hetzelfde doet je lak bij gebruik van remover met aceton !!!
en dan niet alleen de lak erop, maar ook eronder :(

gebruik remover zonder aceton als je zoiets onderneemt.
das meer veredelde wasbenzine zeg maar, niet zo agressief op je lak !

be careful.

Goede opmerking ! Ik gebruik hiervoor inderdaad nagellakremover zonder aceton.
 
remcor32 zei:
Bedankt peter.

Heb het helemaal weggekregen met nagellakremover. Helemaal niks meer van te zien:D ben egt super blij, nu nog een keer poetsen en me auto is weer top. Heel erg bedankt. Foto's volgen nog wel

En Harold V natuurlijk die al vrij ver bovenin dit topic met deze oplossing kwam.
 
Anders trap je even een topic van 1.5 jaar omhoog :D