• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lakverzegeling aftoppen met Hardwax??

Ja het kan, maar zou niet weten wat het nut daarvan zou moeten zijn... glans wordt niet bepaald door de wax, althans, de glans wordt voor 80% (of zelfs meer) bepaald door de voorbereidingen voor het aanbrengen van de wax, en dit geval de lakverzegeling. De daarna aangebrachte wax zal daar weinig aan toevoegen. Voor wat betreft de beading.... tja....

Stimpy, dank voor je comment,maar ik vind de glans van die wagen waar ik het over heb, waardeloos, dus mij was gevraagd of dit kon, dus bij deze heb ik het antwoord gevonden.Dank

xj8 zei:
ongeveer heb ik het antwoord gevonden,maar kan ik extra glans op de witte 207cc krijgen door hem af te toppen met een hardwax??
De extra glans die daardoor gecreerd wordt is zo minimaal dat je het verchil nauwelijks ziet.
Zoals Stimpy68 al zei, zoek de glans in de voorbereiding niet in de wax. Je kan hem toppen met 30.000waxen, veel beter zal het niet worden op die manier.
Je kan het altijd proberen natuurlijk.