• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lancia delta integrale

peerlancia

Detailing addict
9 mrt 2010
245
62
55
Ben de afgelopen dagen bezig geweest met mijn nieuwe aanwinst (DAP 500),en heb daarbij
mijn auto dus een flinke detail beurt gegeven.

Ik ben als volgt te werk gegaan:

Auto gewassen met dodo btbm met yeti fist 20ml op 12l.
Uiteraard met de 2 emmer methode.
De auto gedroogd met de pb waffle weave.

De auto was niet vies en er was nog volop beading van de laatste was/waxbeurt (budel meeting) wax was toen dodo orange crush.

Beading.
P5302131.jpg

P5302132.jpg

Daarna de auto geclayed met dodo juice born to be slippy 1:10 en megs klei.
Afgedroogd met microvezel doek van megs.
P5302133.jpg

P5302134.jpg

Toen heb ik de maagdelijke Dap uit zijn tasje gehaald en een test spot gemaakt,het werd monello finale op witte pad 2/5 omdat er eigenlijk geen krassen verwijderd hoefden te worden.
P5302135.jpg

P5302136.jpg

Zo zag de lak eruit na de finale,afgedaan met pb koraal.
P5312139.jpg

P5312140.jpg

P5312141.jpg

Finale..
P5312142.jpg

P5312143.jpg

P5312144.jpg

Daarna alles gedaan met de Dap 500 en dodo lime prime op zwart.
Afgedaan met pb koraal.
Toen heb ik handmatig Dodo supernatural 2.0 :heart_eyes: met gouden monello pad,10min. laten curen en Alles afgedaan met Dodo fantastic fur.
Hierna heel de auto nog eens voorzien van een 2de laagje Dodo supernatural 2.0 en zo´n 10 min laten curen.en nu dus:cool: :cool: :cool: :cool:

Hier de na pics:-"
P6012145.jpg

P6012146.jpg

P6012147.jpg

P6012148.jpg

P6012149.jpg

P6012150.jpg

P6012151.jpg

P6012152.jpg

P6012153.jpg


Al met al ben ik zeer tevreden:party:
Het was fijn en gemakkelijk werken met de Dap 500 en de born slippy en de supernatural zijn echt super,voor mij zijn het blijvertjes.

Ben al goed bezig met de dodo produkten maar ga voor het hele assortiment ;)

Nou bedankt voor het lezen en sta open voor op of aanmerkingen.
 
Nice job Peter,aleen mij kritisch oog spot mog een swiltje:
P6012151.jpg

Die bus op de achtegrond was dat diegene die ook nog een detail beurt moest krijgen?
 
+1
Die zag ik ook op die foto zitten. Bart was me net even voor.
Heb al eerder gezegd dat ik het een prachtige auto vind. Maar goed, ik verval nog even in herhaling: Wat een prachtige Lancia!

Nog een vraagje. Ik lees nergens dat je de trims behandelt hebt. Ze zien er nog waanzinnig mooi zwart uit.
Wat heb je daar ooit opgesmeert en hoe lang is dat geleden? (Of staat de auto altijd binnen vertroetelt onder een warm dekentje met de kachel aan?).
 
bartr123 zei:
Nice job Peter,aleen mij kritisch oog spot mog een swiltje:
P6012151.jpg

Die bus op de achtegrond was dat diegene die ook nog een detail beurt moest krijgen?
Ja ik had het ook gezien Bart.
Ik weet niet of het gezichts bedrog is of dat het aan de fototoestel licht maar LIVE was er niets te zien zeg maar.

Maar de eerst volgende keer zal ik eens goed kijken.
 
Aficior zei:
+1
Die zag ik ook op die foto zitten. Bart was me net even voor.
Heb al eerder gezegd dat ik het een prachtige auto vind. Maar goed, ik verval nog even in herhaling: Wat een prachtige Lancia!
Zie boven;)

Nog een vraagje. Ik lees nergens dat je de trims behandelt hebt. Ze zien er nog waanzinnig mooi zwart uit.
Wat heb je daar ooit opgesmeert en hoe lang is dat geleden? (Of staat de auto altijd binnen vertroetelt onder een warm dekentje met de kachel aan?).
Ik heb die namelijk ook niet behandeld!

De auto is eind vorig jaar gespoten en die zwarte trim is mat van kleur,en die wou ik dus ook zo houden.
Dus alleen maar wassen met btbm;)

En ja de auto staat er voortaan warmpjes bij:ja
 
Sportline zei:
Mooi resultaat en mooie auto :)^ , ik zou toch eens finale op een zwarte finishing pad proberen.

Zal ik de volgende keer ook wellicht proberen.

Het was voor mij nu de eerste keer en vond de resultaten zo goed.

Zo heb ik om te kijken of er verschil zou zijn het rechter voorscherm met poorboys professional polish gedaan ipv Dodo lime prime,Doe mij de lime prime maar.
Veel meer diepte en glans.
 
Wat een glans zeg! Producten van Dodo zijn echt geweldig. En wat een prachtbak blijft het zeg! Wees er zuinig op en doe hem nooit weg....
 
Echt een strakke bak, schitterend gewoon. En inderdaad die produkten van DJ :heart_eyes: zeker op deze auto zo te zien.
 
De auto ziet er echt super uit. Wat een glans!

En de wielen! Wat een schitterende originele Lancia wielen zitten eronder. Echt leuk om mijn natte jeugddroom weer eens "live" en in zo'n mooie staat voorbij te zien komen.
 
Schit-te-rend....wat is dit mooi!!!!
Tjonge...kwijlkwijlkwijl...