• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lange vakantierit. Extra bescherming aanbrengen??

thavipah zei:
Vanmiddag op het laatste moment besloten om de neus, de spiegels en de achterzijde met Rejex te behandelen. Dit spul mag je namelijk ook op de koplampen wrijven.

De neus heeft 2 lagen gekregen. Het voelt spekglad aan, ik ben benieuwd hoe het er morgenavond uit ziet!


Hoi Thavopah,


Wat is dat Rejex?

Groeten
GdV
 
Google is uw vriend. Ik vind het briljant werken op de wielen. Vuil vliegt er met de hogedrukreiniger zo af.
 
Vandaag veilig in Frankrijk aangekomen. We hebben behoorlijk noodweer onderweg gehad. De X is nog nooit zo vies geweest, zelden na 1.000 km zo onwijs veel muggenlijken op de neus van een auto gehad. Morgen de lokale afspuitcentrale maar eens bezoeken om te kijken of we het er met de hogedrukreiniger af kunnen krijgen...
 
Ik heb ff een vraagje tussendoor..
Ik lees hier vaak dat jullie QD met doeken gebruiken om ff de vliegjes van de auto
af te halen..
Kan dit wel op een auto die een paar 100 km heeft gereden? Krijg je hier geen krassen van?
 
beter paar krasjes dan ingevreten lijken, of nog erger, bird droppings..!
just my 2 cents... :roll
 
Zo denk ik er ook over.
En al je detailing leuk vind, wat maakt het dan uit om effe wat microkrasjes weg te DAPpen.
Gaan er bijna altijd al uit met een lichte polish en lichte pad.

Net zoals de mensen die zo bang hebben van met een motorkapbra te rijden?
Al 5j en op 2 wagens heb ik het gehad en breng je microscoop maar mee, want aan mijn motorkap zie je niks nada van sporen door het gebruik.
Motorkap altijd zuiver voor het plaatsen, en stof binnenin de bra ingespoten met fabric guard.
En dan nog als er een microkrasje van komt, liever kwartiertje met de DAP dan naar de spuiter of beginnen opvullen en wetsanden om steenslag weg te halen.
Ik ben een belg, wij zouden verkeersbelasting moeten ontvangen ipv betalen om op deze wegen te rijden vind ik :-b
 
volgende maand vertrekken we naar zuid frankrijk en je mag er zeker van zijn dat men auto genoeg beschemd zal zijn voor zo'n lang rit(ten) zeker de voorbumper en de motorkap.een goeie sealant en een laagje of drie dodo juice purple haze zal wel genoeg zijn zeker?,^^
 
Overgekocht van jim, maar die dingen zijn bij de meeste tuningshops wel te verkrijgen en anders op marktplaats ofzo.