• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Laonda stelt zich voor

laonda

Detailing rookie
13 jun 2013
2
2
Beste mensen, hier Laonda uit Brabant. Ik rijd een BMW E92 335i Coupé en ben al jaren lid van het BMWE90forum. Via-via ben ik daardoor op dit forum terecht gekomen. Hoop in contact te komen met expert polijsters / poetsers die mij van advies kunnen dienen.

Welkom hier Laonda. Voor een goed advies, is het wel van belang dat je aangeeft welke vaardigheden/materialen/werkwijze je nu bezit. Overigens kun je ook altijd contact opnemen met Carclean zelf voor advies.

Je kun ook naar de Summer Detail Day komen op 20 juli, dan zijn er allerlei demo's te zien, je kunt praten met andere detailers, en ze kunnen eventueel je auto bekijken om in te schatten wat er nodig is (het Carclean personeel doet dat normaal wel als je naar de fysieke winkel gaat, maar op deze dag hebben ze daar echt geen tijd voor)

Welkom :)

Beetje doorlezen hoe je een auto wast.
Dan lees je ineens iets over kleien.
Kijk je 2 a 3 youtube filmpjes.

Bijv audi r8 blackbird wassen. Haal je veel info uit.

En dan houd je alleen nog het machinaal polijsten en
Beschermen met wax over.

Doe je momenteel al iets ?

TriMeX;332099 zei:
Welkom :)

Beetje doorlezen hoe je een auto wast.
Dan lees je ineens iets over kleien.
Kijk je 2 a 3 youtube filmpjes.

Bijv audi r8 blackbird wassen. Haal je veel info uit.

En dan houd je alleen nog het machinaal polijsten en
Beschermen met wax over.

Doe je momenteel al iets ?

Dank TriMex!
Op dit moment ben ik een complete leek op het gebied van poetsen en polijsten. Heb al wat gezien over hoe je nou echt een auto zelf moet wassen. Voor de rest ben ik eerlijk gezegd ook niet zo handig en bang (door onwetendheid) dat ik iets dreig te vernielen bijv. meer swirls/krassen/doffe plekken dan er al aanwezig zijn. :s
Ben meer het type dat mijn auto door professionele handen laat glanzen c.q. op zoek naar goede professionals / bedrijven in het gebied zuid-west Brabant.