• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Laptop waxen, kan dat?

kala

Detailing rookie
18 okt 2008
44
0
Gegroet allen,

Ik heb een aantal maandjes een HP pavilion laptop die hoogglans zilver is en erg spiegelt.
Erg leuk enzo, maar hij word zo snel vuil! is het een optie om de laptop in de wax te zetten?:klap
om hem zo dus mooier en schoner te houden:weetniet

groeten kala!
 
ja dit is serieus dit is met de zwarte bovenkant met 4kante blokjes 17inch staat echt in de swissvax concourso wel oppassen met op pakken haha
 
De toetsen zelf moet je ook waxen, dan glijden je vingers toch nog nét even wat beter erover! Scheelt al gauw een aantal aanslagen per minuut. Als je wilt weten wanneer je wax droog is gewoon even de swipetest doen!
Het beeldscherm kun je misschien met Car-Lack behandelen. Dit product maakt het scherm waterafstotend waardoor je tijdens een regenbui toch perfect zicht blijft houden! De kabel van het netsnoer zou je eventueel nog kunnen behandelen met een product als PB's Natural Look. Op deze manier behoudt de kabel zijn mooie zwarte uiterlijk en is beter bestand tegen bijvoorbeeld UV-straling.
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Sommigen gaan toch ver :-b

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
heb hier zelfs 2 pocher 1 op 8 modellen staan porsche 996 en een ferrari testarossa die in de swissvax staan
deze zijn zelfs eerst gekleid ge prewaxt en toen in de swissvax concourso gezet tja mafkezen hou je toch:D
 
ik heb hem in de nxt 2.0 gezet en het ziet er goed uit! alleen even uitkijken met optillen want hij gleed al bijna uit mn handen:party:
 
Heb een pavilion DV7, met natty's had ik NOG meer last van vingerafdrukken. Nu met spray en wipe is ie al een aantal weken brandschoon!
 
Natuurlijk kan dat ! :ja Ik doe ook mijn hele audio-set, dus laptops gaan ook. :idee Last Touch werkt bij mij het best nadat ik gewaxed heb ! Werkelijk niets is meer statisch geladen met LT. Omlijstingen LCD-TV (pianolak !) hup, een beetje LT erover doet wonderen ! :eyes: