• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lars.. AstraG/AudiA3

AstraG

Detailing rookie
8 sep 2008
44
0
Zal mij even voorstellen. Lars woonachtig in het mooie Limburg $$) En ben nog net geen 20 :)

Heb een zilveren opel Astra G. En een Audi A3. Ik poets nog steeds handmatig. Maar, daar zal ooit eens verandering inkomen nu nog niet ! Ben niet echt meer op de hoogte. De laatste 6 maanden niet meer actief gepoetst. Gewoon iederen week even lekker wassen meer niet :schaam

Heb wel al een collectie aan Meguiar's producten.

313629682.jpg


Bijnaar alles afkomstig van Carclean :)^

Nu ik weer wat meer tijd heb. En ook opzoek ben naar een nieuwe wagen. Waar waarschijnlijk ook leer in zal zitten. Ben ik dus even toe aan wat update's

Ben opzoek naar een goede wax en eventueel een sealant.

My Ride's

303715608.jpg


303715615.jpg


308813049.jpg


327042117.jpg



Gr Lars
 
Welkom Lars,

Mooie auto's heb je. Wat een luxe trouwens, op 20 jarige leeftijd al 2 auto's.

Gr Patrick
 
Daarom zoek ik nu ook nieuwe waxen etc. Omdat deze 2 zeer snel eruit gaan. En er dan iets terug komt zoals

Audi S3
Audi A4
Golf V GTI
Opel Astra OPC Turbo


En wat ik nog weet is dat VAG wagens een harde lak laag heeft. En het waarschijnlijk toch een VAG auto wordt. Ze rijden geweldig namelijk :)^
 
20 en 2 van zulke auto's?
ikke niet snap :D
maar zijn leuke opvolgers die je noemt
ik zou voor de S3 gaan
 
"k weet niet sinds wanneer je een auto hebt maar 4 auto's in 2/3 jaar tijd.

Dan doe je toch iets niet goed.
Btw waarom 2 auto's en hoezo komt dat door je ouders dan?

Tis niet helemaal te volgen
vandaar dat met d8 dat de S3 je 1e was en deze van je ouders zijn.
 
Jongens is toch simpel allemaal....

Zijn huidige auto's zijn de astra en de A3.
Over zijn eerdere auto's heeft hij het helemaal niet gehad, alleen maar dat hij zich aan het orienteren is op een andere wagen.
( waarvoor zijn huidige twee auto's eruit gaan )

Hierbij is een S3 op dit moment favoriet om aan te schaffen.

En wat is er verkeerd aan om 20 te zijn en twee van deze wagens te hebben.
Zonder vervelend over te komen hoor Astrag, maar een astra-tje en een A3-tje kosten echt de wereld niet hoor.
Verder weten wij niets van deze jongen, dus voordat we met z'n allen gaan veroordelen of beoordelen.... !!

Voor hetzelfde geld heet deze jongen Heuts met z'n achternaam......
Denk dat dat de zaken weer in een ander perspectief plaatst.
Of het dan vervolgens verstandig van zijn ouders is om hem te helpen om twee auto's te kopen, das een andere discussie.

Wat natuurlijk ook kan is dat deze jongen vanaf zijn 18-de al aan het werk is en heel hard spaart om dit te kunnen financieren.

Dus graag voorzichtig met de vooroordelen ;)
 
EHA zei:
En wat is er verkeerd aan om 20 te zijn en twee van deze wagens te hebben.

Niks. Maar precies dezelfde reaktie als boven is gegeven kwam bij mij op toen ik de openingspost las. Bij jou niet?? Ik ken jouw maandsalaris natuurlijk niet, maar de waarde van deze 2 auto's bij elkaar is voor iemand van 20 veel geld. Sterker nog, ik denk dat het slechts een enkeling is die dit tot zijn beschikking heeft!

EHA zei:
Wat natuurlijk ook kan is dat deze jongen vanaf zijn 18-de al aan het werk is en heel hard spaart om dit te kunnen financieren.

Dus graag voorzichtig met de vooroordelen ;)

AstraG zei:
Papa en Mama he hahaha

S3 is ook nu een van mijn favorieten.

Zou kunnen ja.. Ik denk het niet!
 
Wel leuk, dit soort discussies.

Ik ben ook 25 en dan vraagt men ook hoe ik de auto's rij.

Dat zal Tim ook wel mee maken ;). Als je zijn wagen historie in een korte tijd ziet, dat is helemaal niet misselijk voor zo'n jonge man :) En zo zijn er hier meerdere met hun Audi's, een Z4M, 7-series e.d. op jonge leeftijd.

Ik vind het alleen maar mooi voor astraG. Enne, wat maakt het uit als pa/ma het betalen? Is toch relaxed :)

Maar astraG, vertel eens: heb je de vorige auto's in de prak gereden? Was je erop uit gekeken? Ben ik wel benieuwd naar :)

P.S.: Ik zou overigens niet voor de S3 gaan. Deze heeft een haldex quattro (van volkswagen), met voornamelijk voorwielaandrijving totdat de achterwielen een keertje nodig zijn. Een Audi S4 (Tim heeft er nog één staan, meen ik) heeft de 'torsen' Quattro (van Audi zelf). Dat geeft een veel betere wegligging en beter rijgedrag.
 
Mijn eerste auto was een oude Opel vectra. Hier een paar maanden mee gereden. Deze heb ik van mijn ouders gekregen. Voor in te leren rijden. Ook een paaltje mee geraakt etc. Deze auto is weg gegaan omdat hij over de 200.000 had gelopen. En ik een fatsoendelijke auto nodig zou hebben. Toen is de Opel Astra G aangeschaft. Opzich geen verkeerde auto. Heeft ook alle luxe die op deze uitvoeringen zijn uitgebracht. De Audi A3 is van mijn ouders geweest. En ik rij daar nu dus in.

Mijn ouders hebben altijd Audi gereden en rijden dit nu ook weer. Omdat mijn Opel ook al weer 165.000 heeft gelopen. Wil ik deze ook de deur uit doen. Ook om een reden van vermogen etc. De Audi is wel sneller dan de Opel. Maar ik wil iets aparts. Dus op de komende auto. Doe ik 2 auto's op inruilen.

En mijn achternaam is geen Heuts haha. Als beroep doe ik Vliegtuig onderhouds techniek. Denk geen verkeerde baan. Wat anders als een auto monteur.

Ik heb een aantal keer een S3 zien rijden en ze zien er altijd even goed uit. Best snelle wagens. Over het Quattro systeem, dat wist ik niet. Maar is dit een nadeel ? Denk van niet. VAG bout volgens mij geen troep. Dat hoop ik dan toch.

Een S4 is zeker niet verkeerd. Maar ik zit met 2 auto's en wil deze inruilen op mijn nieuwe auto. En ik koop liever bij een dealer. Omdat je bij een VAG dealer al snel 12 maanden garantie krijgt. En dat is toch wel fijn bij een auto. Met turbo en 225 PK. Je hebt het eerste jaar gewoon zekerheid. Voor schade's die zouden kunnen komen.

Hoop dat het een beetje duidelijk is :)
 
ooh ik dacht je vader rijd in de audi, je moeder in de opel en jij in beide
en ach die paar auto's, heb een stageleerling gehad die had 15 maanden z'n rijbewijs en was toen bezig met z'n 20ste auto, dus daar kijk ik echt niet meer van op

van die verschillende systemen wist ik ook niet, maar ligt ook ver buiten mijn budget, dus ook nooit naar gekeken haha