• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lars Skyline R33 GTR Midnight Purple

Lars86

Detailing rookie
2 mrt 2009
16
0
Hallo allemaal,

Ik ben Lars 22 jaar oud, woon in vijfhuizen.

En dit is mijn nieuwe aanwinst het is een Nissan Skyline R33 GTR in de kleur Midnight Purple!

De lak ziet er nog erg goed uit vind ik maar het kan altijd beter :lol

even een paar foto's:

2yn5hdw.jpg


33e7rk0.jpg


2vikqop.jpg


ftjwbb.jpg


Nou wil ik hem graag een keer goed onder handen nemen ik heb hem net en wil hem er graag helemaal spik en span bij hebben staan :party hij staat binnen gestald dus heeft weinig last van het gore weer hier in nederland!8-)

specs zijn op dit moment (heb hem net 2 weken)

R33 GTR auto zelf heeft op de originele tellers 68000 KM gelopen
RB26DETT motor uit een R34 met twin turbo Sterker blok met meer koppel en sterkere turbo's uit nieuwer model skyline heeft 66000 KM gelopen
Hij komt net uit japan dus in hoevere je uit kan gaan van de Kilometerstanden weet ik niet maar goed ik ga er maar vanuit dat ze wel kloppen aangezien de orginele tellers er ook nog in zitten
met boost op 0.9 bar +- 420PK :jippie ga niet op hogere boost aan gezien dat de turbo's alleen maar meer belast hij kan veilig tot 1.1 bar zeggen ze maar ik hou hem voor de zekerheid lekker op 0.9 bar en 420PK is voorlopig meer dan genoeg om aan de auto te wennen :lol
Inteligent 4 wheel drive systeem die heel snel berekent op het moment dat ie grip op de achterwielen verliest hoeveel torque er naar de voorwielen gaat dus hij is achterwiel aangedreven tot je grip begint te verliezen op je achterwielen en dan grijpen de voorwielen aan!
Maar dit is absoluut een blijvertje en gaat dus nog het 1 en ander aan gebeuren :-)^
Gaan overal siliconen slangen in onder de kap en chromen piping.
Wil volgende of de winter erop grotere turbo's dikkere koppaking en twin plate clutch en dan gaat ie naar ongeveer 600PK
En natuurlijk het allerbelangrijkste ik wil hem goed grondig cleanen zodat ie er helemaal super uit ziet van de buitenkant!


-Specs:

-R34 RB26dett Blok 66000KM
-R34 Twin turbo's
-Greddy Profec type B boost controller
-apexi turbo timer
-TRIPLE DASH CENTRE GAUGE POD CARBON
-Double Gauge Pod Pillar RHD Carbon
-BOOST GAUGE
-OIL TEMP GAUGE
-AIR FUEL / RATIO GAUGE
-WATER TEMP GAUGE
-OIL PRESSURE GAUGE
-Titanium Cat Back System 4"
-HKS De cat 4"
-Big Front mount intercooler
-FRONT STRUT BRACE
-Mines ECU
-Vspec Brembo brakes front and back 4pods
-Vspec Suspension
-Power Intake Filters
-Oilcooler Kit
-18" bij 9.5" Volk GTV velgen met michelin pro pilot 255-35-18 banden maar gaan dit weekend 265-35-18 Falkens onder
-Hicas lockbar (is om 4 wielsturing te blokeren blijkt nogal onverwachte effecten te geven)
-Xenon verlichting

en hoogst waarschijnlijk vergeet ik nog wat maar dit is zomaar even uit mn hoofd! 8)


mvg,

Lars
 
Welkom!

Heerlijke geile bak! :-b

Hopelijk heb je snel een pakket samengesteld bij Tim om de auto onder handen te nemen (eventueel samen met een ervaren iemand, altijd gezellig :ja ).

Veel plezier op het forum!
 
Welkom Lars,

Gave auto, ik heb niet veel verstand van hetgene wat je allemaal geschreven hebt. Gaat mijn petje te boven, ben ook maar een vrouw...

Maar hij ziet er wel lekker stoer uit. Ben er maar zuinig op! En dat begint met goed poetsen. $$)

Als je eenmaal detailen hebt gedaan, raak je er een beetje verslaafd aan, m.n. aan al die verschillende poetsspulletjes.

Veel plezier!

Danielle
 
hahaha ja dat is ook het gene waar ik een beetje bang voor ben dat ik eraan verslaafd ga raken :lol
Deze skyline kost al genoeg aan benzine 1x gas geven en hopla weer 2 euro lichter :lol en dan alle schoonmaak spulletjes ;-)
Nee lijkt me erg leuk om het een beetje te leren zodat ik het ook zelf kan gaan bijhouden!