Hallo allemaal,
Ik ben Lars 22 jaar oud, woon in vijfhuizen.
En dit is mijn nieuwe aanwinst het is een Nissan Skyline R33 GTR in de kleur Midnight Purple!
De lak ziet er nog erg goed uit vind ik maar het kan altijd beter
even een paar foto's:
Nou wil ik hem graag een keer goed onder handen nemen ik heb hem net en wil hem er graag helemaal spik en span bij hebben staan
hij staat binnen gestald dus heeft weinig last van het gore weer hier in nederland!
specs zijn op dit moment (heb hem net 2 weken)
R33 GTR auto zelf heeft op de originele tellers 68000 KM gelopen
RB26DETT motor uit een R34 met twin turbo Sterker blok met meer koppel en sterkere turbo's uit nieuwer model skyline heeft 66000 KM gelopen
Hij komt net uit japan dus in hoevere je uit kan gaan van de Kilometerstanden weet ik niet maar goed ik ga er maar vanuit dat ze wel kloppen aangezien de orginele tellers er ook nog in zitten
met boost op 0.9 bar +- 420PK
ga niet op hogere boost aan gezien dat de turbo's alleen maar meer belast hij kan veilig tot 1.1 bar zeggen ze maar ik hou hem voor de zekerheid lekker op 0.9 bar en 420PK is voorlopig meer dan genoeg om aan de auto te wennen
Inteligent 4 wheel drive systeem die heel snel berekent op het moment dat ie grip op de achterwielen verliest hoeveel torque er naar de voorwielen gaat dus hij is achterwiel aangedreven tot je grip begint te verliezen op je achterwielen en dan grijpen de voorwielen aan!
Maar dit is absoluut een blijvertje en gaat dus nog het 1 en ander aan gebeuren
^
Gaan overal siliconen slangen in onder de kap en chromen piping.
Wil volgende of de winter erop grotere turbo's dikkere koppaking en twin plate clutch en dan gaat ie naar ongeveer 600PK
En natuurlijk het allerbelangrijkste ik wil hem goed grondig cleanen zodat ie er helemaal super uit ziet van de buitenkant!
-Specs:
-R34 RB26dett Blok 66000KM
-R34 Twin turbo's
-Greddy Profec type B boost controller
-apexi turbo timer
-TRIPLE DASH CENTRE GAUGE POD CARBON
-Double Gauge Pod Pillar RHD Carbon
-BOOST GAUGE
-OIL TEMP GAUGE
-AIR FUEL / RATIO GAUGE
-WATER TEMP GAUGE
-OIL PRESSURE GAUGE
-Titanium Cat Back System 4"
-HKS De cat 4"
-Big Front mount intercooler
-FRONT STRUT BRACE
-Mines ECU
-Vspec Brembo brakes front and back 4pods
-Vspec Suspension
-Power Intake Filters
-Oilcooler Kit
-18" bij 9.5" Volk GTV velgen met michelin pro pilot 255-35-18 banden maar gaan dit weekend 265-35-18 Falkens onder
-Hicas lockbar (is om 4 wielsturing te blokeren blijkt nogal onverwachte effecten te geven)
-Xenon verlichting
en hoogst waarschijnlijk vergeet ik nog wat maar dit is zomaar even uit mn hoofd! 8)
mvg,
Lars
Ik ben Lars 22 jaar oud, woon in vijfhuizen.
En dit is mijn nieuwe aanwinst het is een Nissan Skyline R33 GTR in de kleur Midnight Purple!
De lak ziet er nog erg goed uit vind ik maar het kan altijd beter
even een paar foto's:
Nou wil ik hem graag een keer goed onder handen nemen ik heb hem net en wil hem er graag helemaal spik en span bij hebben staan
specs zijn op dit moment (heb hem net 2 weken)
R33 GTR auto zelf heeft op de originele tellers 68000 KM gelopen
RB26DETT motor uit een R34 met twin turbo Sterker blok met meer koppel en sterkere turbo's uit nieuwer model skyline heeft 66000 KM gelopen
Hij komt net uit japan dus in hoevere je uit kan gaan van de Kilometerstanden weet ik niet maar goed ik ga er maar vanuit dat ze wel kloppen aangezien de orginele tellers er ook nog in zitten
met boost op 0.9 bar +- 420PK
Inteligent 4 wheel drive systeem die heel snel berekent op het moment dat ie grip op de achterwielen verliest hoeveel torque er naar de voorwielen gaat dus hij is achterwiel aangedreven tot je grip begint te verliezen op je achterwielen en dan grijpen de voorwielen aan!
Maar dit is absoluut een blijvertje en gaat dus nog het 1 en ander aan gebeuren
Gaan overal siliconen slangen in onder de kap en chromen piping.
Wil volgende of de winter erop grotere turbo's dikkere koppaking en twin plate clutch en dan gaat ie naar ongeveer 600PK
En natuurlijk het allerbelangrijkste ik wil hem goed grondig cleanen zodat ie er helemaal super uit ziet van de buitenkant!
-Specs:
-R34 RB26dett Blok 66000KM
-R34 Twin turbo's
-Greddy Profec type B boost controller
-apexi turbo timer
-TRIPLE DASH CENTRE GAUGE POD CARBON
-Double Gauge Pod Pillar RHD Carbon
-BOOST GAUGE
-OIL TEMP GAUGE
-AIR FUEL / RATIO GAUGE
-WATER TEMP GAUGE
-OIL PRESSURE GAUGE
-Titanium Cat Back System 4"
-HKS De cat 4"
-Big Front mount intercooler
-FRONT STRUT BRACE
-Mines ECU
-Vspec Brembo brakes front and back 4pods
-Vspec Suspension
-Power Intake Filters
-Oilcooler Kit
-18" bij 9.5" Volk GTV velgen met michelin pro pilot 255-35-18 banden maar gaan dit weekend 265-35-18 Falkens onder
-Hicas lockbar (is om 4 wielsturing te blokeren blijkt nogal onverwachte effecten te geven)
-Xenon verlichting
en hoogst waarschijnlijk vergeet ik nog wat maar dit is zomaar even uit mn hoofd! 8)
mvg,
Lars