• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

last touch vs final inspection

nick22

Detailing rookie
16 mei 2008
561
0
kan iemand me vertellen wat de verschillen/overeenkomsten zijn met meguairs last touch en meguairs final inspection (#34??) ??

gr nick
 
Last Touch heeft siliconen in zich, laat dus een soort film achter. Final Inspection daarentegen heeft dat niet en is uitermate geschikt als detailerspray bij het polijsten om te controleren of er nog swirls e.d. inzitten.

Last Touch:

Meguiar's® Last Touch Spray Detailer produces incredible depth, shine and gloss. This spray-on, wipe-off product has a unique blend of polymeric lubricating agents that gently removes dust, fingerprints, smudges and other contaminants, leaving a flawless, showroom shine.

Final Inpsection:

Final Inspection® is a fast, mist-on, wipe-off detailer for a ?Show Car Shine.? Use to evaluate paint repairs, or to look for surface defects. Ideal for use before customer delivery
 
Ik denk het wel maar LT is wel een stuk goedkoper dan FI dus of het voor de knip verstandig is...
 
Van wat ik er over kan vinden wel, maar volgens mij is Final Inspection duurder dan Last Touch 1:1, dus waarom zou je dat willen doen?
 
die vraag kwam zojuist in mij op.:-"
het ging zich erom of ik last touch of final inpectie asl laatste zou gaan gebruiken :ja
 
Ligt het aan mij of word Final inspection hier niet verkocht. Ik zie het namelijk niet in de webshop, zelfs niet bij meguiar's.
 
MrSandman zei:
Ligt het aan mij of word Final inspection hier niet verkocht. Ik zie het namelijk niet in de webshop, zelfs niet bij meguiar's.

inderdaad, zie het ook niet staan hier..

zal wel komen omdat er haast geen vraag naar is, en men sneller naar de LT of een losse detailler spray grijpt
 
Wij kunnen Final Inspection wel leveren, maar standaard zit het niet in ons assortiment.

Wil je een alternatief dan kan je kijken naar de Spray & Wipe van Poorboy's dit product heeft ook geen toevoegingen.
 
Als ik het goed heb laat Final inspection de krasjes en swirls zien die je er niet uigekregen heb. Dat doet die poorboy's dus ook?
 
Een alcohol/water oplossing werkt ook perfect. Moet je alleen wel opniew polish aanbrengen.