Hallo,
deze wou ik jullie niet onthouden: gisteren lederen interieur en dakhemel opgekuist van bmw 525d met bouwjaar 1989.
Deze is voor verkoop.
Leder en plastieken delen opgekuist met APC 1:10, wondersponskes, autoglym rubber care en mf doeken.
Dakhemel met de extractor (Karcher 8/1c voor de kenners) ingeneveld, licht 'geschrobt' en nagespoeld.
Leder nadien weer behandeld met Leather conditioner van Gliptone (heeft echte ledergeur waar niet iedereen fan van is?)
Foto's genomen met iphone dus kwaliteit kan beter
Tussen de zetels nog 20 (belgische) frank gevonden...
het ging om deze wagen, buitenkant gekleid (was net schuurpapier) en in wax gezet met de DA, hier en daar wat krasjes verwijderd.
Schimmeldak...
Al beter zo
alles clean
Deur aan chauffeurs kant...
50/50
propere deur
de dakhemel :-O
Stukje gedaan: op mijn rug gaan liggen en sprayen, lichtjes schrobben met borstel en nadien spoelen met de extractor. Buikspieren zijn weer getraind geweest
propere dakhemel weer.
Nadien toen hij droog was was alles weer egaal.
Lederen zetels
50/50
pasagierskant (bweik)
passagierskant proper (deze moest nog behandeld worden met de gliptone leather conditioner)
In totaal 5u mee bezig geweest
deze wou ik jullie niet onthouden: gisteren lederen interieur en dakhemel opgekuist van bmw 525d met bouwjaar 1989.
Deze is voor verkoop.
Leder en plastieken delen opgekuist met APC 1:10, wondersponskes, autoglym rubber care en mf doeken.
Dakhemel met de extractor (Karcher 8/1c voor de kenners) ingeneveld, licht 'geschrobt' en nagespoeld.
Leder nadien weer behandeld met Leather conditioner van Gliptone (heeft echte ledergeur waar niet iedereen fan van is?)
Foto's genomen met iphone dus kwaliteit kan beter
Tussen de zetels nog 20 (belgische) frank gevonden...
het ging om deze wagen, buitenkant gekleid (was net schuurpapier) en in wax gezet met de DA, hier en daar wat krasjes verwijderd.
Schimmeldak...
Al beter zo
alles clean
Deur aan chauffeurs kant...
50/50
propere deur
de dakhemel :-O
Stukje gedaan: op mijn rug gaan liggen en sprayen, lichtjes schrobben met borstel en nadien spoelen met de extractor. Buikspieren zijn weer getraind geweest
propere dakhemel weer.
Nadien toen hij droog was was alles weer egaal.
Lederen zetels
50/50
pasagierskant (bweik)
passagierskant proper (deze moest nog behandeld worden met de gliptone leather conditioner)
In totaal 5u mee bezig geweest