• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lekker geurende interieur detailer

Surreallistic

Detailing addict
5 sep 2009
178
65
De pb ruikt naar bitterkoekjes....... laat ik dat nou juist niet echt geweldig vinden. Ik heb nog een valma.excalibur spray liggen en die ruikt nogal chemisch.

Ervaringen zijn welkom. Op de bonnefooi iets bestellen lijkt me niet praktisch. Kom dus maar op met de diverse geuren. :-b

Ach, die geur is niet lang............maar de PB geeft wel een prachtig resultaat! :ja

Vind de PB NL wel lekker ruiken, maar goed smaken verschillen. Je zou ook PB LS kunnen proberen, die ruikt naar leder. Tevens is Pinnacle Vinyl & Rubber ook een fijn product met een zijdeglans finish. En ruikt ook lekker.

Weet niet welke Meg's interior detailer er hierboven bedoelt word (Natural Shine wellicht?) maar de Meg's Quick Interior Detailer vind ik persoonlijk niet zo lekker ruiken...komt mij over als een soort citroen-de vrucht, niet de wagen of course :-d -achtige geur die ik niet als aangenaam ervaar.

ik bedoelde inderdaad de quick interior detailer...
Ruikt toch een pak frisser dan de PB NL... :weetniet

:weetniet Heb geen ervaring met PB NL kan dus niet vergelijken.....ligt misschien aan mij maar ik hou niet van de geur van de Meg's QID, vooral tijdens het gebruik, achteraf is de geur wel best aangenaam in de wagen moet ik bekennen.

Een heel fijn topic is dit voor de beginende detailer,
Het is niets anders dan afkorting van merken en producten,hoe moet iemand die pas in t detailing wereldje weten wat wat is?
Zou fijn zijn als iedereen er een beetje op zou letten...

Ik kan mijn mening voor je over 4 geven.

1 poorboy's green apple: lekker fris/zoetig luchtje wel voorzichtig met hoeveelheid omgaan om niet misselijk in de auto te zitten.

2 autoglym refreshner , mijn mening hierover is dat het echt naar oude omaatjes ruikt beetje bloemachtige lucht, blijft niet lang hangen echter.

3 Turtle Wax stars: niet te beordelen niks van geroken.

4 Megiuars Odor( gele doorzichte flesje): weinig echte geur maar houdt je interieur lang lekker fris ruikend

@ bartr123 dat is inderdaad een terechte opmerking.

Sorry aan de meelezende beginnende detailers en alvast enkele verduidelijkingen:

PB NL is Poorboy's World, Natural Look Dressing
Meg's QID is Meguiar's ,Quick Interior Detailer
PB LS is Poorboy's World, Leather Stuff

Meg's Quick Interior Detailer laat volgens mij helemaal geen glans na, is voor mijn gevoel meer als wat een Quick Detailer voor je lak doet, bijvoorbeeld als je even wat stof wilt afnemen..

Geur vind ik niet vervelend.

bassiequick zei:
Ik laat het wel even staan voor anderen die het miss intressant vinden

Ja dank je, ik zoek idd een geurtje. Was op zoek naar CG New Car Scent, maar die komt niet goed uit de reviews op het forum.

de leather lucht verfrisser van pb is naar mijn mening niet de moeite waard om te kopen ,het is maar een tip

de geur is in de verte een vleugje leer maar net ook niet

Ik heb destijds voor een collega de Trim Restorer van PB gekocht, hij gebruikt het ook voor zijn interieur. Dus als je dat lekker vind ruiken:cool

Vind Trim Restorer niet echt geschikt voor het interieur! Het is vettiger dan Natural Look en geeft ook meer glans.