• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

leren stuur blijft maar kleverig na vele schoonmaakpogingen

Laatst mijn stuur om ongeveer dezelfde reden vervangen. Je kunt eens een mailtje sturen naar leder-lenkrad.de. er is vast in nl ook wel zoiets. Ik was 130 wie kwijt, en het ziet eruit als nieuw. Zag geen jaguar in de webshop staan, maar ze kunnen je ongetwijfeld helpen. Kan naar mijn idee geen schoonmaakklus tegenop :)

bedankt voor de tip :)
 
Als het zo zit dat evr66 beweert dat je voor 130euro een nieuwe bekleding kunt krijgen dan zou ik er ook 100 procent voor gaan vooral al dat moeite en aan dat arsenaal aan producten dat je wilt testen. Ok deze is een hobby maar ik vind het ook dat het nog leuk moet blijven. Das natuurlijk allemaal persoonlijk. Succes
 
Was mijn idee ook. Voor dat geld kun je eigenlijk zelf niet aankloten. Nog een foto voor en na:
stuur_oud.jpg
stuur_nieuw.jpg