• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leuke Carclean.com Shirts binnenkort verkrijgbaar!

Vind dit juist hét moment om over de kleding van de herfst/winter te denken. want als je ze nog voor de herfst/winter wilt hebben moet je er lekker vroeg bij zijn ;)
 
Erg mooie shirts. :)^

Vooral de Dap versie is imho erg goed gelukt.
Jammer dat ze nog niet in de shop staan.

Nog even geduld hebben dan maar. ;)
 
ik ga der ook wel wat bestellen :grinning:
maar hoe zit het als de maat niet helemaal klopt heb ik namelijk vaak problemen mee kan ik ze dan miss terug sturen ofzo :schaam
 
Vind zelf fleece niet echt mooi, denk eerder dat truien met capuchon leuk is.
 
Komen ze dan op de website in de shop? Of moeten we ze hier bestellen?
Kan ik al een pre-order plaatsen?
 
Morgen worden de shirts per koerier bij ons afgeleverd. Ze staan allemaal in het systeem en ze zijn nu online te bestellen:

https://www.Carclean.com/producten/Accessoires/Merchandise
 
Top! Ik was toch al met een nieuwe bestelling bezig. Ik ga gelijk even kijken! :)^

Kan je, zodra ze binnen zijn, nog even aangeven of ze groot of juist klein vallen ivm de juiste maat?
 
Jammer dat ze er gisterenmorgen nog niet waren, had ik er meteen een paar meegenomen.
als ik nou alweer iets ga bestellen krijg ik ruzie met mijn vriendin:sob:
 
Hoe waardeloos ook, ze komen vandaag weer niet binnen. Keer op keer worden beloftes niet waargemaakt.

De shirts hebben we zelf nodig voor de meeting van die weekend, maar er zouden maar 3 van de 7 shirts klaar kunnen zijn morgen. Dat is dus onacceptabel. ]-0 ]-0 ]-0
 
Geen probleem, bestel ik ze de volgende keer ;)

Wel vervelend dat je inderdaad niet op ze kan rekenen of is het de douane die de boel blokkeert? Ik dacht begrepen te hebben dat ze in de USA gemaakt worden?

Ik pas m'n bestelling voor vandaag wel even aan.
 
Om zelf te dragen of om te kunnen verkopen?
Als ze op/net voor zaterdag bij de leverancier op te halen zijn, kan iemand eventueel de shirts nog ophalen/wegbrengen naar de meeting in Balkbrug, toch? Of is zaterdag ook al niet meer haalbaar?
 
Beiden. Maar het is teveel voor ons om weer alle shirts af te laten leveren in Balkbrug, dat past niet in de bussen.

Ze gaan nu vanacht doorwerken om ze morgen bij ons te krijgen.