• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leuke waxtest

Update van het eerste filmpje!


1800km intussen heb ik verstaan? Auto is 1x gewassen sindsdien en staat altijd buiten. Blootgesteld aan koude, modder en zout. Verbeter mij voor diegenen waarvan hun Duits beter is. :D
 
Oordeel is niet veel veranderd. Ze geven nog een disclaimer aan om sommige waxen een tweede kans te geven. Reden is dat er wellicht waxen tussen zitten die baat hebben bij goed curen onder prettige omstandigheden i.p.v. hoe het nu is gedaan: aanbrengen, buffen, lekker naar buiten en rijden met die bak.

Dus ze doen het nog een keertje over straks en geven daarmee een tweede kans om te shinen. Daarbij de disclaimer dat er op basis van deze test natuurlijk niet zomaar gelijkenissen getrokken kunnen worden met andere auto's en andere lak. Maar al met al is de stand:
20210126_204506.jpg
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Kunst is ook wel om het goed aan te brengen... De lage score van de Vortex kan ik nl. niet plaatsen.
Alleen al de scherpte van lijnen en flakes tussen Vortex vs. Fusso zou voor mij persoonlijk al een verschil maken, en ja ik heb ze beide liggen.