• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lexus IS200 "garagevondst"

Zeer mooi resutaat. Proficiat!:glaasje

Ik ken iemand die in zo'n auto een 2,5 V6 turbo heeft gelepeld. Die gaat als de brandweer:-b
 
Show Off?? Stof Off bedoel je zeker!
Als je zo'n auto niet meer gebruikt dan doe je hem toch weg i.p.v. 8 jaar onder in een appartementencomplex te laten staan:weetniet

Wat ik me nog afvraag, was het een harde lak, aangezien je gelijk naar de zwaarste combi's hebt gegrepen (plaatselijk inizio op wol en de rest inizio op geel). Was mezzo op wit niet voldoende?

Desalniettemin een fantastisch resultaat behaald op deze auto :)^
 
Thxx allemaal!!

Was inderdaad een leuk en dankbaar project (en je kon ook goed zien waar je gebleven was :) ) .

Betreffende de vragen waarom de auto zo lang heeft stilgestaan en hem niet eerder heeft weggedaan: zal het hem eens vragen maar ik denk het er domweg niet van kwam als hij in nederland was.. Ik denk zelf dat er door de beheerder van de garage geklaagd is...:-b
(voor het geld hoeft hij het niet te doen...zeg maar..)


@SLK: heb eerst een testspot gedaan met Mezzo op oranje, maar dit gaf toch nog niet het effect wat ik voor ogen had. Vandaar toch de Inizio op geel.
 
emiel10;332516 zei:
Erg mooi, auto heeft inderdaad veel kilometers gezien de tijd dat hij stil gestaan heeft. In elk geval een erg mooi resultaat behaald! Normaal zie je deze "garagevondsten" alleen bij discovery.




Misschien heeft ie op blokjes gestaan?:grinning:
 
Gaaaaf!
Wat een super project! Compliment