• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lexusfreak, collectie Update 09-12-2009

Mooie collectie Walter,

Heb je de Lake Country - Yellow Scrub Mitt al geprobeerd? Ben benieuwd naar jouw ervaring ermee.
 
Dank jullie voor de reacties .....:ja

@ H@rm, nee ik heb hem nog niet gebruikt, is van de week meegekomen :kado van CC

als ik het goed begrijp is die uitermate geschikt voor de velgen ??? waar nog meer voor ???
 
Hallo hé wat een collectie zeg. Dat beginners mag inderdaad wel weg.
Heel mooi! :)^
En wat een creativiteit met de home made etiketten & stickers! Erg mooi.
 
Lexusfreak, waar heb je trouwens die diepvrieszakjes vandaan?
De enige zakjes die ik kan vinden zijn van Toppits (Ziploc) van 18x25 cm. Ik wil ze eigenlijk iets groter hebben.
 
Soepergrover zei:
Lexusfreak, waar heb je trouwens die diepvrieszakjes vandaan?
De enige zakjes die ik kan vinden zijn van Toppits (Ziploc) van 18x25 cm. Ik wil ze eigenlijk iets groter hebben.

Wat dacht je gewoon van bij de supermarkt? :-"

Hier bij de AH en Hoogvliet kan je ze vinden in verschillende maten.;)

- Paul
 
Wow, wat een lijst! 8o

.....maar 63 microfiber doeken 8-()) ...... was je bang dat je tekort kwam???
 
hihihihihi, nee ik was niet bang dat ik tekort kwam......die el cheapo's van de makro gebruik je d'r 2 per velg van en 2 per portier (binnenzijde)

enne een bekende uitspraak hier op het forum luidt toch....geen betere raad dan..........:D :D

een extractor mag ik lenen van m'n broertje mocht ik er 1 nodig hebben, dus die komt er voorlopig niet ;)