• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lichte krassen in lak door verkeerde verwijdering van insecten

ah, die gek :grinning:

ja, ik ken wel meer van die gekken.

ze hebben volgens mij ook een forum, om over hun gebreken te praten.

als je nieuwsgierig bent, moet je maar eens kijken op forum.Carclean.com :D

ontopic maar weer.

wat was het juiste recept Dr. Smurf ?
 
DSCN4546.jpg

DSCN4549.jpg


Na :

DSCN4562.jpg

DSCN4560.jpg
 
Ja dat zijn mooie foto's.
Mooi resultaat
Net een "klein verlanglijstje" gemaakt op Carclean webshop...ahum...mijn vrouw was 'not amused' door het bedrag..tja ehhhhhh...
Even sparen dus :-"
Maar ik ga wel stukje bij stukje het bij elkaar sprokkelen bij Carclean $$)
 
Wel wel ,

ik zou zeggen : dat hebben jullie goed gesmurft hoor :D

@Vrouwlief was niet in de wolken met je "lijstje" :(

Zal ik ff mijn lijstje doorsturen,dan is ze meteen blij dat het maar........euro is :-" bij jou

Danny
 
Achjah Mathijs ,


Wie mooi wilt zijn mot pijn lijden:D .

En de APC en S&W zijn ook binnenshuis bruikbaar:D , dus ook weer mooi te verantwoorden;) :rules .

Ben nu bezig met de overige fotot`s , dus een verslagje zal zo wel komen:party:
 
Hmm, eens kijken wat er hier nog te rapen valt, LoL.

Is leuk om oude topic terug wat op te frissen. (Dat hoop ik voormezelf natuurlijk).
Even terzake ik zit met ingebrande, nee eigenlijk zijn het ingelaste insecten en deze krijg ik er ook niet uit met polijsten

(Rupes blauwe pad met S3 van scholl).

Dit probleem bevindt zich voornamelijk aan de bumper en spiegelkappen.

Hoe kan ik deze verhelpen? Zou ik op deze plaatsen (bumper en de spielkappen) gaan wetsanden? Heb graag jullie mening over gehad.

Greetz.
 
Ik weet het @tembaco een foto is altijd wel handig bij deze gevallen. Maar mijn auto ziet er niet uit. Heb me gisteren wat geamuseerd aan de haven van Antwerpen Deze heb ik van net uitgeplukt. Het ziet er zelfste uit als op deze foto.
821191057d1d3e4c4950395c1aab4bf8.jpg
 
Kun je der iets van maken @Quantoxx @tembaco? ik weet het deze is ook niet zo duidelijk. Maar je zal dat gevoel ook kennen he met al dat ingebrande insecten die je niet zomaar uitkrijgt met polijsten. Of heb ik het mis? Zal zelf ook een foto zetten als hem terug gewassen is.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... Ik zit oo mijn telefoon te kijken en zie... veel, zo lijkt het. :) Zal straks bij thuiskomt even op de PC kijken.

Maar.. even wat roepen in het wild; Als je middel poliisten (compound) na meerdere hits geen vooruitgang ziet, dan kan je inderdaad gaan denken aan wetsanden. Als jij eerste eigenaar bent en weet hoeveel er al gepolijst is, dan zou je kunnen verwachten dat je lichtelijk met wetsanden aan de gang kan omdat je nog wel wat clear coat zou moeten hebben.

Alles met beleid en gezond verstand, natuurlijk. ;)
 
Nou, zit nu op de PC nog eens te kijken en... jah, nog steeds zie ik veel andere dingen doordat de auto at en/of vies lijkt.

Heb je al geprobeerd om de defecten lokaal aan te pakken? Denk aan een kleinere pad op de DAP ofso?
 
Nou, zit nu op de PC nog eens te kijken en... jah, nog steeds zie ik veel andere dingen doordat de auto at en/of vies lijkt.

Heb je al geprobeerd om de defecten lokaal aan te pakken? Denk aan een kleinere pad op de DAP ofso?
Bedankt voor de moeite Quantoxx. Ben de 2 eigenaar heb ondertussen ook al een paintmeter gekocht BB20.

Zal eens kijken wat ik verder nog kan veranderen maar zal wel niet voor direct zijn. Zoek nog een soort garage box waar ik me kan uitleven buiten is het bijna niet te doen (weer, wind, shiften) soms heb je dan gene parkeerplaats voor de deur enz.

Greetz.
 
Heel eerlijk zie ik het moeilijk. Nu heb je weinig aan die lakdikte meter op kunststof volgens mij (meet alleen ferro en non-ferro) ik zou wel heel voorzichtig zijn om te gaan wetsanden op kunstof/bumpers.
 
Ah, je hebt een lakdiktemeter. Nice! Maar zoals @tembaco al aangeeft, zal deze op kunststof geen reet snappen van wat hij ziet. :p Je weet in feite niets van de lak totdt je hem meet, maar dat zal niet gaan. Dus, wat weet je wel?

* 2de eigenaar.
* Is er ooit schade geweest en dus spuitwerk?
* Je mag aannemen als er niets geks is, dat je wel een beetje kan wetsanden.

Hou rekening met het feit dat de lak iets dunner kan zijn en zeker op de randjes. Probeer misschien eerst lokaal wat grover polijsten en/of met gezond verstand schuren. Ik zou zelf, zonder te weten wat het defect is, heel fijn beginnen en waarschijnlijk al tevreden zijn wanneer het minder opvallend is.

Better safe than sorry... Door de lak heen is opnieuw laten spuiten of zelf aanklooien. :p
 
Haha was het even vergeten dat deze van kunstof waren. Ik zal eerst een zwadere compound gaan gebruiken. Maar vrees er een beetje voor. En nee @Quantoxx er is nooit een ongeval mee gehad of ergens gespoten. Dat geluk heb ik wel. Toch al bedankt voor de reacties jongens
 
  • Leuk
Reactions: tembaco

Vergelijkbare onderwerpen