Als detailingnoob heb ik ervoor gekozen mijn nieuwe auto naar een detailer te brengen zodat ik een mooi startpunt heb om deze te onderhouden. Helaas heb ik de auto teruggekregen met lichte krassen op de verchroomde(?) handgrepen/deurhendels. Degene die de auto onderhanden heeft gehad zegt dat deze krassen er al op zaten, maar daar denk ik toch echt anders over. Kunnen onderstaande krassen veroorzaakt worden door een DAP? Men heeft gepolijst met een gele pad i.c.m. 3M Polijstpasta 09375 met zwarte dop.
Hoe dan ook, deze krassen zijn me een doorn in het oog. Is hier nog iets aan te doen behalve wrappen? De detailer zei van niet.
De krassen zijn ondiep, mijn nagel blijft er niet in haken. Ik heb het e.e.a. opgezocht en lees gemengde berichten m.b.t. het gebruik van Mag & Aluminum Polish op verchroomde delen.
Alvast dank voor jullie advies!

Hoe dan ook, deze krassen zijn me een doorn in het oog. Is hier nog iets aan te doen behalve wrappen? De detailer zei van niet.
De krassen zijn ondiep, mijn nagel blijft er niet in haken. Ik heb het e.e.a. opgezocht en lees gemengde berichten m.b.t. het gebruik van Mag & Aluminum Polish op verchroomde delen.
Alvast dank voor jullie advies!