• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lichtgewicht polijstmachine

@Cordoba ik snap het, er is volgens mij niet echt een lichtgewicht polijstmachine. Ja of je betaalt de hoofdprijs ervoor en dat vind ik zonde want zo vaak ga ik hem niet gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Er zijn wel lichtgewicht machines, maar die zijn dan ook echt klein met weinig power, kleine backing plate en pads. Dan heb je bij wijze van spreken een dag nodig om een paneel te doen, waar het bij een andere machine in pak weg een uurtje is gebeurd. Mijn 3e machine is een Proxxon haakse polijstmachine, dat is dus een rotary (dus geen excenter zoals een dap), heeft maar 100 Watt vermogen, gewicht zo'n 0,7 kg en kost iets rond de 100 euro voor de versie met gewoon netsnoer. Dat is dus licht en betaalbaar, maar alleen geschikt voor apparaat er bij, niet als enige apparaat, en een rotary ook met zo'n laag vermogen gaat veel eerder door de lak dan een DAP.
 
  • Leuk
Reactions: Steffiseat
@Steffiseat ik verbaas me dat je na zoveel tips en handreikingen komt met een slechter apparaat van nota bene een concurrent van CarClean! Waxworld heeft ook een forum en dan ga je toch daar te raden. Je bent niet verplicht om bij CarClean te kopen, maar hiermee respecteer je niet dat dit hun forum is.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Sorry ik wist niet dat het zo gevoelig lag hier.. ik zoek gewoon een wat goedkopere model omdat ik het niet maandelijks ga gebruiken.
 
Mooie review Nick! Ik denk dat ik die maar doe, ziet als een goed apparaat eruit. Nu heb ik nog 1 vraagje: je hoeft toch niet steeds de knop ingedrukt te houden als je hem aanzet?