• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lijmrand na het verwijderen van logo's

xXSanderXx

Detailing rookie
8 mrt 2009
30
0
Ik heb mijn logo's van mijn zwarte achterklep gehaald. Nu blijft er alleen nog een lijm randje over wat je goed voelt.
Hoe krijg ik deze eraf? Heb al met klei geprobeerd maar daarmee kom ik niet echt heel ver. Ook met Acrysol van 1z (silicone ontvetter) kwam ik niet ver.
Iemand heeft tegen mij gezegd dat Autoglym Intensive Tar Remover goed werkt daarvoor.
Kan iemand dat bevestigen of heeft iemand een ander plan?

Alvast bedankt.

Polijsten werkt het beste, anders kan je misschien nog de body solvent van meguiars proberen maar denk niet dat producten gaan werken.
Misschien dat het lukt met handmiatig polijsten, met een DAP lukt het in ieder geval.

Beetje weken met IPA ( isopropylalchol 1:1) en wat wrijven met je vingertoppen. Dat was wat bij werkte. Moet wel zeggen dat de logo´s op een Alfa 147 erg dun zijn en dus ook de lijmrandjes.

Hierna polijsten i.v.m. krasjes of kleurverschil