• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lucas, even voorstellen.

LucasA

Detailing trainee
30 mrt 2013
25
27
Kijk al een tijdje rond hier op het forum en nu al veel geleerd!
Dacht zal me ook maar eens even voorstellen aangezien ik hier nog wel vaker dingen ga vragen denk ik zo:-"

Ik ben Lucas kom uit Eindhoven en ben 22 jaar.
Rijd op dit moment een rode golf 3 waarvan de lak eerder mat lijkt... maar dit hoop ik dus snel zelf op te kunnen lossen.

Heb al een paar spulletjes thuis liggen waaronder de DAP500, maar heb al een verlanglijst staan bij Carclean.com virus gaat dus sneller dan ik dacht.

Had alleen in verschillenden topics iets gelezen over een DAP clinic nu zag ik alleen op de site dat deze er niet meer is? heb stiekem nogal wat vragen dus lijkt me wel slim en makkelijk om naar een DAP clinic te gaan voordat ik mijn auto verpest... Heb wel een losse motor kap gekocht op wat op te oefenen maar lijkt me toch wel handig om te weten hoe ik het apparaat ook echt goed moet gebruik, zodat ik het beste eruit kan halen.

Groeten,
 
welkom op het forum . je kan de clinics die gaan komen terugvinden op https://www.Carclean.com/clinics.aspx ik zie dat er niet meteen een dap clinic gepland staat maar die zal er waarschijnlijk wel nog komen .
 
Dag Lucas, welkom hier!!
Rood op een golf III vind ik persoonlijk wel mooi staan, terwijl ik rood meestal niet mooi vind.
Maar het is inderdaad een wat gevoeliger kleurtje...

Clinics komen er vast wel weer, zie hier.
Op een reservekap kun je oefenen wat je wilt. Waarschijnlijk vind je al aardig wat info om mee te experimenteren :cool:

EDIT: anory was me net voor.
 
Oke dat is mooi om te horen! kan natuurlijk wel oefenen op de kap maar wilde toch graag als dat mogelijk was een beetje meer uitleg krijgen over hoe ik te werk moet gaan dus ik ben benieuwd!