• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

M16 vs. Pete's 53

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.955
193
47
Den Haag
Omdat ik wel eens wilde weten welke wax het langst zou stand houden, heb ik ze allebei op het dak van de auto verwerkt.

In dit geval is het de Pete's 53 van Chemical Guys en de M16 van Meguiars.


Ik zal over een x aantal dagen/weken een update doen.

Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat ik het antwoord al weet M16 houd langer maar ik wacht je resultaat af.

Maar waar ik benieuwd naar ben welke geeft een mooiere glans?

Kan je nog een beading doen wat daar het verschil in is?
 
@ Geforce:

Ik zal van de week een water beading doen als het niet heeft geregend. Ik wilde het eigenlijk direct doen nadat ik de waxen had aangebracht, maar dan kon ik weer opnieuw beginnen met de auto drogen.

Daar had ik ff geen trek meer in :no

Patrick
 
Ik vindt de Pete's een diepere glans achterlaten. De M16 is echt een bitch wat betreft uitpoetsen. Hetzelfde geldt voor de Pete's als je deze te dik hebt aangebracht.

Qua geursensatie wint de Pete's.
Qua duurzaamheid zal de M16 het ongetwijfeld winnen

Patrick
 
nicknameless zei:
Ik vindt de Pete's een diepere glans achterlaten. De M16 is echt een bitch wat betreft uitpoetsen. Hetzelfde geldt voor de Pete's als je deze te dik hebt aangebracht.

Qua geursensatie wint de Pete's.
Qua duurzaamheid zal de M16 het ongetwijfeld winnen

Patrick

Dat idee had ik ook al M16 dun aanbrengen niet meer als 5 minuten curen dan gaat alles goed. Langer of dikker hou je hart maar vast-

Waar ik op zoek naar ben is die wax of glans van die ene wage- Sta ik bij een stoplicht komt die andere kar naast me staan en ik word gek die kar glimt nog meer as de mijne .

Ik heb dat gelukkig niet vaak meer maar er zijn autp´s waar ik verlegen van wordt. Verleden week kwam een auto de straat in met Swiss oil behandeld, ik zag van verre ale dat deze auto door een detailer was onderhouden

Dat is wat ik graag wil bereiken