• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maaike

Hoi Maaike,

Welkom op het forum, hier gaat het virus alleen maar verder groeien. Het was een plezier om deze auto te doen. Altijd leuk om een roze auto terug naar rood te zien veranderen. En als je tips of uitlegt nodig hebt over het gebruik van produkten kan je altijd even contact opnemen of even langskomen.

Gr Johan

ps Nu wel zorgen dat de wagen van je pa buiten blijft staan he:lol

Ha Johan,

Jij post netjes foto's van mijn auto met het kenteken onzichtbaar, ik plaats ze gewoon lukraak.
Niet heel slim, maar goed... ;)
Het is super om hier op het forum e.e.a. en een hoop nuttige informatie te lezen.

Tsja, wat die Subaru betreft...geloof maar niet dat die de hele winter buitenstaat....die van mijn ma en mij mogen lekker buiten blijven, maar...met goed onderhoud en liefde voor het poetsen moet dat zeker goed komen!!!
Bedankt voor je aanbod, als ik wat wil weten of hulp nodig heb weet ik je te vinden.

Tim zei:
Even offtopic.

Hee ze bestaan nog! Mensen die weten dat het 'mijn moeder' is en niet 'me moeder'. :jippie

Ik erger me daar normaal gesproken ook een beetje aan...let dus altijd wel goed op mijn eigen taalgebruik ;)

Joepie!!!!:jippie :jippie :jippie

Vandaag mijn DAP500 ontvangen en zo ziet mijn kleine, bescheiden collectie er vanaf nu uit...(alle mf doeken en handpads die ik heb staan niet op de foto)

Hond inbegrepen :lol
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nu alleen de producten:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Wat ik nog graag zou willen toevoegen:
- Provision gel
- Poorboys trims restorer
- 3.5" backingplate om de bumpers mee te kunnen doen

Daarnaast hoor ik graag wat meningen over mijn collectie en toevoegingen en must haves die ik hierbij zou moeten hebben:rules
Schiet maar raak!

Welkom Maaike :)
Misschien mis je nog een shampoo? ik gebruik Poorboy's S&D, maar als die 5 liter op is (gaat nog wel heel lang duren) ga ik eens Dodo Juice shampoo aanschaffen denk ik :ja

dannydehert zei:
Welkom Maaike :)
Misschien mis je nog een shampoo? ik gebruik Poorboy's S&D, maar als die 5 liter op is (gaat nog wel heel lang duren) ga ik eens Dodo Juice shampoo aanschaffen denk ik :ja

DJ born to be mild staat al op het lijstje hoor!
Gebruik nu de NXT wash van Meg's...
Eerst eens opmaken.
Mocht je van die 5 liter afwillen...PM me maar.... ;)

Ik herken Megs producten niet zo goed, want ik heb er amper.
Maar Glass Cleaner (concentrate) is echt wel goed!
Ik vind de PB shampoo zeker niet slecht, maar je moet hem wel snel afspoelen, want ander vlekt hij.

Dit voorsteltopic ook maar eens opgeschoond.... was niet echt actueel meer zeg maar.... :-"