• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maatbeker voor je shampoo 50ml (2,88 incl verzende)

Ik gebruik reeds jarenlang de Kenotek Brilliant wash...10ml/10l ..makkelijke verhouding ! = 1 dopje idd
Nuja , het moet gezegd , teveel = teveel!
Deze kenotek bv is enorm geconcentreerd en eens je teveel gebruikt lijkt hem praktisch niet meer te werken (relatief gesproken heh)
Dus idd , altijd de correcte hoeveelheid shampoo gebruiken!
Als je auto serieus vuil is , zou je ook niet meer mogen erin doen..beter is van hem echt serieus af te stomen en een schuimbadje geven , zonder te sponzen of borstelen!
Dan hierna nog eens goed afstomen en handwassen

Mvg

Ik heb ook een maatbekertje bij de apotheek gehaald.
Hadden ze er een boel van liggen welke ze nergens voor gebruikte.
Kregen ze bij medicijnen maar niet iedereen had telkens een nieuw maatbekertje nodig, dus hielden ze die achter.

Spuit heb ik ook aan gedacht, leek mij ook makkelijk, maar hoe krijg je het onderste eruit, moet je eerst weer overgieten in een andere kop.

3/4 senseo kop?? Hoeveel liter maak je aan dan?

Ik heb een 100ml spuit gebruikt maar sindskort heb ik een gallon verpakking shampoo plus en een dispenser pump en met 1 keer pompen heb ik de juiste hoeveelheid die ik moet hebben.