ik heb de Menzerna 400 en de gyeon heavy cut pad binnen. Ik ben er gisteren snel 2 minuutjes over gegaan maar ik had weinig tijd. Hoelang mag ik mijn DAP met deze pad en menzerna 400 inzetten? Ik ben na een seconde of 20 meestal al bang dat ik teveel weghaal. Of kan die lak best wat hebben?Ik zou eens kijken naar bijv. deze pad:
of
i.c.m. Menzerna 400, als dat niet werk kan je nog naar roterend gaan voor dat je gaat schuren. (Zou zelf niet zo snel gaan schuren, maar eerder de kras met een blanke lak pen, met zo'n naaldje, invullen en daarna, na flink laten uitharden glad polijsten. )
Ik ben vakmening dat de lak best wat kan hebben, echter niet te lang op de zelfde plek werken, bij voorkeur niet warm laten worden. Lak meten = weten.ik heb de Menzerna 400 en de gyeon heavy cut pad binnen. Ik ben er gisteren snel 2 minuutjes over gegaan maar ik had weinig tijd. Hoelang mag ik mijn DAP met deze pad en menzerna 400 inzetten? Ik ben na een seconde of 20 meestal al bang dat ik teveel weghaal. Of kan die lak best wat hebben?
Thanks
Moeilijk is het ook niet toch? Zeker in de video's wordt alles perfect uitgelegd en een excentrische machine is best hufterproof.Beste @Elho ,
ik leef met je mee…. Ik kan je helaas niet helpen, ben ook een nieuweling
Op YouTube en hier op het forum lijkt alles zo makkelijk, maar is het niet.
het wordt gezegd bijv meten = weten maar ja, niet iedereen heeft de apparatuur of de kennis om te kunnen gebruiken .
Ik wens je veel succes en hoop dat alles goed kom.
Het is met alles zo, als je weet hoe het moet, heel simpelMoeilijk is het ook niet toch? Zeker in de video's wordt alles perfect uitgelegd en een excentrische machine is best hufterproof.